Ik woon in Dronten! Ben negentien jaar.Ben er nu wel wat minder, ben nu meer rond de huizen van moeder en vader in Haarlem. Dus ik reis een beetje heen en weer.
gwennndolyn schreef:Rijd nu alleen op de manege trouwens, en met school 1x in de 2 weken Plus kerst achttal Klinkt leuk!
Mijn paard staat in de omgeving van Haarlem. Ik heb een auto, en mn zusje moet met de fiets. Dus is het handiger als ie daar staat haha
Murthul schreef:Misschien is t anders n idee om n huiskamertopic aan te maken om gezellig te kletsen? Ja leuk maar kan je daar ook dingen afspreken over misschien meeten?Ken de regels nooit zo goed :p
18 jaar woon nu doordeweeks in dronten(Weekends ben ik nog lekker bij mijn ouders in het mooie limboland) mag ik er dan toch bij ?
_FD schreef:Jaa ook student inderdaadOh en paardlief staat bij paardencentrum drontenEcht?!?! Die van mij staat er ook!!!!!!Op paardencentrum dronten
Jaa staat in de stal aan de kant van de weide een grote schimmel heb volgens mij de naam van jou paardje wel op een stal zien hangen inderdaad
CarinaR schreef:Deeltijd Flevolander. Hahhhaa.Thjee sparky, jij bent echt oud pfff. \ooo jij bent echt slecht haha ik word 33 in februari haha
_FD schreef:Jaa staat in de stal aan de kant van de weide een grote schimmel heb volgens mij de naam van jou paardje wel op een stal zien hangen inderdaadik heb er ook een tijd gestaan leuk