[besloten] SGBers meeten voor de derde keer!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_roodvos_

Re: [besloten] SGBers meeten voor de derde keer!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-14 20:37

Ja, super idee!

grappig, dat argument "als het viezeriken zijn gaan ze niet tijden meepraten voor het geval dat er ooit een meeting komt" heb ik ook altijd gebruikt, en het werkt. :P
én, we hebben zelfs al meerdere keren gemeet! Ook Nienke, Tara, Sanne Iertje en ik een keer bij Tara.
En wat tussendoorafspraakjes. :P

Wat je er ook nog bij zou kunnen doen, is dat de meeten van ons zijn begonnen met een verhaal op bokt te plaatsen en daardoor zijn we in een HK terecht gekomen: Engerds gaan geen verhalen op bokt plaatsen voor het geval dat er ooit een HK topic gaat komen met boktschrijvers die toevallig allemaal jong en vrouwelijk zijn die toevallig oooooooit eens gaan meeten, veel te kleine kans. :P

Lindeeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-14 20:40

Jaa! En engerds gaan ook geen verhalen schrijven om maar geloofwaardig over te komen, goede verhalen zelfs!

_roodvos_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-14 20:48

Of verhalen stelen... Maar het lijkt me al met al vrij sterk..

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-14 21:03

Ik wil stiekum wel heel graag naar het klooster waar jouw paps woont may :D

Lindeeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-14 21:21

Nou, het is een beetje misgelopen. Terwijl ik mijn brief aan het schrijven was, kwam mijn moeder naar mijn kamer toe. Ik stop de brief snel weg, maar laat mijn telefoon aanstaan. Ze ziet het en begint eventjes een beetje te lezen van de brief. Ik snel telefoon uit en ze begint vragen te stellen...
Ik heb het uitgelegd, de brief voorgelezen (iig het deel dat ik al had) en ze heef rustig geluisterd. Daarna hebben we een gesprek gevoerd en ze heeft gezegd dat ze in het weekend me paps ging overleggen. Ik heb een heel klein beetje hoop maar reken echt nergens op, moeten jullie ook niet doen hoor!

Maar nu zit logeren er iig niet in voor mij, mijn moeder zal als ik mag meeten het ook heel moeilijk vinden om mij alleen te laten met vreemde mensen, bang dat jullie mij kwetsen ofzo. Dus logeren gaat hem voor mij niet worden

_roodvos_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-14 21:38

Kwetsen in de trant van dat we gemeen gaan doen? Maar het handelsmerk van de SGB is juist dat ze zo lief zijn en iedereen accepteren en oliebol..

Suczesduizend!

Thasja

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-14 22:28

Ik mocht de eerste keer ook niet logeren Lin, kweenie eens of ik deze week wel mag :') Of uberhaupt komen.. Nahjah, we zien wel ;) Als Sanne nou eens uitlegt waarom ze dat weekend dan niet wil of nu plotseling toch weeeehhll O:)

Waar ligt dat klooster trouwens, May? Iets dichterbij dan de vorige keer toevallig? O:) Anders kan ik het namelijk wel vergeten ben. Ik bang.. :\

_roodvos_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-14 22:32

Niet vergeten voor iedereen voor wie het te ver is, misschien kan je ook naar iemand toe die dichterbij woont en met de auto gaat.. Of met wie je mee kan reizen met de trein. Thas, het is ongeveer even ver geloof ik, het is daar in de buurt.

Thasja

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-14 22:35

Hmm, das een goeie, miss laat ie me met Taar meereizen, met de trein ofzo :P

_roodvos_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-14 22:40

Inderdaad, dat bedoel ik. We droppen gewoon iedereen die te ver woont bij Tara en dan gaat de hele club van daaruit met de trein. :')

Kunnen we ook weer mooi dezelfde trein regelen als Sanne en ik.. En dan weer vanaf een station opgehaald worden?

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-14 22:52

Iedereen bij mij verzamelen _O-

_roodvos_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-14 22:54

Uhu, en als iedereen daar is gaan we ook nog even naar de andere kant van het land, gewoon omdat het kan of zo. :') (zie het maar als een investering in de NS...)

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-14 23:01

Maar ik kan echt niet beloven dat ik iedereen op de goede plaats kan afleveren _O-
Zat afgelopen weekend echt te schijten, dacht dat ik in de verkeerde trein was gestapt :')
bleek dat ik een trein te vroeg had genomen, mijn trein was eerder aangekomen, de trein die ik had genomen vertrok te laat :')

Lindeeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-14 07:35

_roodvos_ schreef:
Kwetsen in de trant van dat we gemeen gaan doen? Maar het handelsmerk van de SGB is juist dat ze zo lief zijn en iedereen accepteren en oliebol..

Suczesduizend!

Ja dat weet ik maar mijn moeder niet helemaal...

Maar ik ga hopen en duimen enzovoorts

_roodvos_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-14 08:08

Daarom rijden Sanne en ik langs Ede, dan hoef je alleen dat pieptreintje zelf uit te zoeken. :P

Talindos

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-14 08:30

Ik ga het pas vragen op een goed moment!!
Kan iemand niet die foto's posten?

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-14 09:24

Lindeeee schreef:
_roodvos_ schreef:

Suczesduizend!

Ja dat weet ik maar mijn moeder niet helemaal...

Maar ik ga hopen en duimen enzovoorts

Had je Skype (overheen gelezen) Anders misschien idee om het aan te maken, dat je samen met je mams met bijvoorbeeld mij kan skypen?

Lindeeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-14 15:08

Ik heb helaas geen skype en geen webcam... Maar mijn mieder wil graag af en toe weten wat wij allemaal in het normale topic bespreken. Dusse, houd et netjes mensen!!

_roodvos_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-14 15:47

Sure, dat zijn we toch altijd? O:)

Black_Devil

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-14 21:24

leuk!!
bij mij thuis kunnen we ook nog een keer meeten als er nog geen plek is, we hebben hier tuin zat :+
Linde wat mijn moeder bij de vorige meeting heeft gedaan is gewoon mee gaan en ook blijven slapen enzo. verder is ze er niet bij geweest maar gewoon om zeker te weten dat alles goed is enzo.
Dat kan je ook nog altijd voor stellen dat ze gewoon mee mag blijven slapen enzo (als we wel gewoon onze eigen gang mogen gaan :Y) )

ik kan denk ik wel op veel tijden, als ik het alvast zeg hebben we daar dan nog niks gepland dus tja :+
oja en heel heel heeel misschien mag Todo mee als we bij het klooster gaan meeten <3

_roodvos_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-14 21:18

maarrem, Sanne? Waarom kan je nou eigenlijk niet dat weekend? Je bent namelijk de dag vóór dat weekend jarig, en niet er in... :P

sanne_sanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-14 08:16

ik ga de 18e ergens heen met mama en die vrouw uit zeeland.

_roodvos_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-14 15:12

uuh.. Uhw. Dus dat kan echt helemaal niet?

In dat geval, volgens mij wonen alleen Thas, Sanne en ik in Noord? Dan kan het wat mij betreft wel een weekend later (als de rest dus nog vakantie heeft maar wij niet meer), maar ik weet niet of dat voor Sanne en Thas ook geld? En alle anderen die in Noord wonen die ik nu vergeet? En voor iedereen die in midden/zuid zit, zou het voor jullie kunnen als we het een weekend eerder doen, dus voor jullie vakantie?

Lindeeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-14 19:50

Jongens, ik heb een ideetjeeeeeeeeee :)*

Aangezien mijn moeder dus nogal panisch is dat jullie mij niet aardig behandelen op een meeting :roll: en ze het erg lastig vindt om mij dus met 'vreemden' alleen achter te laten, heb ik iets bedacht :D

Misschien is het leuk om met een aantal mensen af te spreken (waarvoor het haalbaar is dan) bij Outdoor Brabant. Dit is op 24 (woensdag) t/m 28 (zondag) september in Breda. Erg ver weg dus denk ik voor veel van jullie, en ik weet niet hoe duur een treinkaartje is? Verder is toegang tot Outdoor Brabant helemaal gratis.

Als ik daar met iig een aantal mensen afspreek en het is gezellig enzo, dan is er een errug grote kans dat ik mee mag op de meeting!!!!! Dusse, kijk even of het haalbaar is!

Hier is de website van OB:
http://www.outdoorbrabant.nl/

Thasja

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-14 20:22

Iig kan je al samen met je moeder met mij Skypen, weet ze iig dat het niet allemaal pedofielen zijn :Y)
(Man wat wil i, die smiley graag op Whapp :'))