Hallo, dit keer ben ik er hopelijk bij he sebas!Dus wat dacht je nou zelf...? Dat de jongens dan nog beter waren dan de meiden..?Echt niet.
LoveUggs schreef:Hallo, dit keer ben ik er hopelijk bij he sebas!Dus wat dacht je nou zelf...? Dat de jongens dan nog beter waren dan de meiden..?Echt niet. Dus alles hangt van jou af, dus meiden als het niet wil lukken.. "Who to blame"
Ashleydk schreef:Jaaaaaaaaaaa, want daar zijn wij zo goed in! Winnen we ALTIJD......Maar dan houden we ook geen kaartjes meer achter.. alles komt op tafel
NikkiTazz schreef: Girlpower!!! Doet me denken aan de spice girls, maar dat zal de meeste van jullie weinig zeggen
Seb8iaan schreef:NikkiTazz schreef: Girlpower!!! Doet me denken aan de spice girls, maar dat zal de meeste van jullie weinig zeggen Daar weet jij ALLES van... Moet je die leuke filmpjes niet delen?
Matanja, Sebas denkt altijd dat hij beter en slimmer is. Niks van waar, dus trek je er maar niks van aan. Het enige wat hij is is OUDER!
Seb8iaan schreef:NikkiTazz schreef: Girlpower!!! Doet me denken aan de spice girls, maar dat zal de meeste van jullie weinig zeggen Hee hee hee, nu plaats je me gelijk weer in de Oma leeftijdscatagorie!!!!Maar ja, ik moet toe geven...Ik ben nog steeds fan!!!Spice up your life!!!
Zeg! Hier zit iedereen dus! Spice Girls hier ook bekend, ik was enorm groot fan.Spelletjes kunnen we niet meedoen ivm vakantie/weekend niet hier.
maar, moet jij het niet over 5ive gaan hebben? Dat zijn de boys!!!*oeeeeeeeeeh ik moet gelijk aan Abs denken! ...kwijl....kwijl....drup....kwijl...