Heb d'r even gewhatsappt maar daar bedankt ze voor... logisch ook haha. Na joh ze zijn pas net uitverkocht er komen nog wel manieren om d'r te komen! Komt goed!
xJikke
Geplaatst: 11-07-14 14:23
OOH! Ik heb nu 3 tickets in vak 205! 2 naast elkaar, 1 5 rijen erachter, maar ze kunnen vast wel bij elkaar staan als ze het lief vragen!
Hellooo, ik meld me! Ik zou graag mee willen meeten ^^ Weet alleen niet of mijn vriendinnen willen, want we gaan met 3, maar ik weet niet of hun ook willen meeten En anders heel ff ofso, als dat kan
Neem aan dat we tegen die tijd toch wel een groeps-app opzetten? dat zal wel goed komen hoor. we zijn er allemaal om dezelfde reden dusja.
de 2 meiden waarmee ik naar t concert ga zijn er nog steeds niet over uit of ze mij wel vertrouwen om in mn eentje ergens heen te gaan in Amsterdam (iets met Dimphy die vaak de weg kwijt is)
Ja rond die tijd zet ik een groeps app op, dan stuur ik ook PB'tjes om te kijken of iedereen nog wilt/komt, maak ik een actuele 'leden'lijst, eventueel wat we allemaal meenemen als er een actie is*, waar we afspreken, of de tijd nog verandert... Dat horen jullie dan allemaal wel!
Ik ga niet nu al een groeps app opzetten ivm. mensen die afhaken/erbij willen (dan moet een nieuw persoon zich in een bestaande vriendengroep gaan wringen, dat werkt niet ), ook tegen eventuele ruzies. Als er over 2 weken een ruzie ontstaat kan de hele groep uit elkaar vallen en dat zou jammer zijn!
Dimph, ga je met de trein oid? Ik vind het ook prima om op het station af te spreken en daarna met de hele groep ergens heen te lopen hoor, dan sta je in ieder geval altijd goed. Desnoods bel je mij (of iemand anders) en vertel je wat je ziet, ik ben redelijk bekend op en om ziggodome
*Bij One Direction moesten we (tot 2 keer toe) op het laatste moment in het oranje, dan is het wel handig als mensen meerdere dingen mee willen nemen zoals oranje bloemenkransen e.d. die je kwijt wilt om elkaar aan te kleden
Ik heb nog totaal geen idee wat de plannen zijn. het zou zo maar eens kunnen dat ik weer (samen mer die vriendinnen) een hotel pak voor een paar dagen ofzo..
maar goed, precies zoals je zegt, dat komt tegen die tijd allemaal wel goed.