Oh hallo daarom, een linkje gaat gauw verloren in een drukke HK! Leuk Nicky Ik dacht laatst, Zuid holland is al bijna 'centraler' als je kijkt waar 70% van het topic woont Zeeland, ZH, NH..
Ik heb een voorkeur voor de zondag, maar zaterdag kan ook als ik dit maar 3 weken van te voren weet Ik kan alleen 6 en 7 september niet. De rest staat allemaal nog open
Dagje schilderen ben ik helemaal voor hoor siel Ik heb alweer bijna vakantie.. Kan ik gelijk Djuuntje knuffelen
Dagje Ilya knuffelen dan ook maar plannen in de vakantie? 't zijn tenslotte 2 weken (met 1 tentamen op mijn vakantiedag, maar oké) dus dat moet vast passen haha!
Misschien dan ook een idee om de meeting ook rond die tijd te doen? Das de week van 13 oktober en de week van 20 oktober
Voor mij is het allemaal vooral afhankelijk van de plaats, maar door de week zal sowieso niet gaan. De laatste week van oktober is er ook het EK in Lier.
Haha Shan, weet nog niet hoeveel ik toe ben aan schilderen tegen die tijd (ik denk wel wat plafonds, deuren en kozijnen trouwens), dus als je er echt lol in hebt ben je altijd welkom hoor