daarom, een linkje gaat gauw verloren in een drukke HK! Leuk Nicky
 daarom, een linkje gaat gauw verloren in een drukke HK! Leuk Nicky  Ik dacht laatst, Zuid holland is al bijna 'centraler' als je kijkt waar 70% van het topic woont
 Ik dacht laatst, Zuid holland is al bijna 'centraler' als je kijkt waar 70% van het topic woont  Zeeland, ZH, NH..
 Zeeland, ZH, NH..                                                         Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

daarom, een linkje gaat gauw verloren in een drukke HK! Leuk Nicky
 daarom, een linkje gaat gauw verloren in een drukke HK! Leuk Nicky  Ik dacht laatst, Zuid holland is al bijna 'centraler' als je kijkt waar 70% van het topic woont
 Ik dacht laatst, Zuid holland is al bijna 'centraler' als je kijkt waar 70% van het topic woont  Zeeland, ZH, NH..
 Zeeland, ZH, NH..                                                         

mij maakt het ook niet uit . moet alleen even kijken kwa vervoer .
  mij maakt het ook niet uit . moet alleen even kijken kwa vervoer .                                                         

*goed plan*
 *goed plan*  

Ik heb alweer bijna vakantie.. Kan ik gelijk Djuuntje knuffelen
 Ik heb alweer bijna vakantie.. Kan ik gelijk Djuuntje knuffelen   
  't zijn tenslotte 2 weken (met 1 tentamen op mijn vakantiedag, maar oké) dus dat moet vast passen haha!
 't zijn tenslotte 2 weken (met 1 tentamen op mijn vakantiedag, maar oké) dus dat moet vast passen haha!