Hier ook een noordwoldebokker.
Ik woon praktisch in de Meenthe met mijn grote witte drumhorse Max en 2 mini hengstjes.
Ik rijd en ik men

Bevalt het een beetje bij Glas?
Ik heb jaaaren bij de 2e lijn gewerkt als paravet
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
mijn paardbeest is inmiddels ook geïmporteerd hahaha! We zijn lekker aan het rijden geslagen, oh wat een spierpijn! Alle basisknopjes moeten er weer opnieuw opgemonteerd worden, niet verrassend na zo lang weinig te hebben gereden... Maar heb ik eindelijk weer tijd (en een goeie bak...) staat de bak onder water
vraag me nu alleen af waar ik het ruiterpad bij Boschoord kan vinden.... Die schijnt er te zijn, en is zo'n beetje de verbinding tussen Noordwolde en het Grote Uitgestreke Bos, toch
kennen jullie toevallig oosterstreekk? Als je dat kent kan ik wel uitleggen hoe ik bij boschoord benn gekomen
waar woon je precies Berdien? En waar heb je je paard staan?
Ik kom tot het lange, rechte zandpad vanaf de werkhorstlaan (oid) bij vledderveen, dan kom je aan de 'doldersum' kant van stichting trajectum/Boschoord uit. Weet alleen nog altijd niet of je daar nog mag rijden of niet hahaha. Dan kom ik aan de doorgaande weg zonder oversteek naar het ruiterpad.... Of ik ben heel scheel 
http://www.landgoedboschoord.nl/boschpaard.html denk dat ik als we er helemaal niet uit komen maar eens ga mailen voor een betere kaart hahaha!