Ik vind een nachtje ergens wat doen een een kookcursus wel een leuk idee trouwens Voor mij maakt de locatie niet heel veel uit. Aangezien ik overal vandaan kan vertrekken..
Babsiej
Geplaatst: 24-06-14 15:33
Ik heb vorige week vrijdag mijn relatie beëindigd, na bijna 13 jaar samen..
Ik heb vorige week vrijdag mijn relatie beëindigd, na bijna 13 jaar samen..
Kan nog even niets toezeggen...
Ik zou willen zeggen, op de bank met een grote bak ijs... maar ja daar is dit het verkeerde topic voor...
dus dan maar genieten van een waterijsje
Babsiej
Geplaatst: 24-06-14 16:35
Dank jullie wel
Het is gewoon elke keer wat geweest.. Het ging al een tijd niet goed. En ondanks dat ik het graag nog zou willen proberen kan ik het niet meer. Teveel gebeurd.
Maar t doet pijn ... Echt pijn.
Ik heb vrijdag en zaterdag dus wel lekker chocolade slagroomijs gegeten. Ben in 10 dagen 3 kilo kwijt geraakt dus kon best
Pfoe Babsiej, heel heel heel veel sterkte Ik snap dat je daar nu naar wilde grijpen, en aangezien je toch bent afgevallen, een keer kan geen kwaad haha Ik stopte met mijn vriend na een relatie van 3.5 jaar en toen vond ik het al lastig ( we zijn inmiddels ook alweer 1.5 terug samen xD). Dus ik kan me een beetje voorstellen wat het je doet. Dikke knuffel!
Inmiddels zijn we alweer bijna 3 weken uit elkaar. Het is moeilijk maar te doen.
Ik heb een huurhuisje toegewezen gekregen, nog niet bekend wanneer ik erin kan want het wordt op dit moment nog gebouwd. Dus krijg alles lekker nieuw. Mag zelf meepalen nog over badkamer en keuken enzo.
woonkamer van 30 m2 ruime slaapkamer van 15 m2 nog een slaapkamertje van 8m2. ruime tuin enzo. dus echt superfijn En mijn honden en katten kunnen gewoon mee
Tot die tijd zijn we ombeurten in het huis. Hij ongeveer 4 dagen per week en ik 3 dagen per week. Ik trok het niet meer om samen te wonen. Hij wil zo erg niet dat het over is, continu smeken en huilen.
Dat is wel fijn, maar is ook heel logisch dat het zwaar is! Wel fijn dat je nog mag mee bepalen over de badkamer en keuken.
Helaas is er nog niet echt meer bekend, nog niet echt veel reacties. Zal nog even in andere topic gaan spammen
Time2Tri
Geplaatst: 02-07-14 21:53
Ik heb al wel een beetje lopen Googlen...maar zag alleen maar huisje,s die minimaal 5 dagen geboekt moesten worden . Eigenlijk moet je een adresje via via vinden ...
Ergens een lokatie in buurt Nijmegen moet wel te vinden zijn
Maar moeten we wel weten met hoeveel personen we uiteindelijk zullen zijn
Tot nu toe: - Firefly - Ditano - Debski - Mi_Esperanza - Frummels - Anoli (als lukt met tijd ivm werk) - Babsiej (wacht even af met de bedoeling) - Sakkia (misschien, woont in noorden) - PSM (lastig ivm verbouwing)
leuke lokatie idee Mijn excuus, want op mijn werklaptop werkt de link niet heel goed, dus niet echt naar prijs enzovoort gekeken, maar er zijn wel zeker opties
Babsiej
Geplaatst: 08-07-14 15:07
Die workshop lijkt mij erg leuk ! Zal daar dan ook aan meedoen !
Overnachten hoeft voor mij niet zo .. Heb ook mijn honden etc, is niet handig
Voor mij is het ook te ver. Afgelopen zondag ben ik toevallig nog in de buurt geweest en het is toch al gauw 3 uur rijden voor mij. Dat is me echt te ver. Maar laat je vooral niet tegenhouden Er komt vast nog een andere keer die misschien wat dichter bij mij in de buurt is.
Time2Tri
Geplaatst: 09-07-14 06:25
@ SAKKIA en Debski ..Een ander alternatief voor jullie dichterbij ?? Kom maar op met suggesties .... Het is namelijk wel zo leuk als er toch een aantal personen komen .
Time2Tri
Geplaatst: 09-07-14 06:35
Firefly4 schreef:
zie net dat de lokatie van haar zelf in Duitsland is (Goch-Nierswalde) maar ziet er wel super uit. Kom mensen, laat even weten of je het wat vind!