Schimmelpaardjes gaat meeten!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

jameyskatje

Re: Schimmelpaardjes gaat meeten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 20:46

Leuk! Zag deze link in het schimmelmeeting topic! Ik wacht even met aanmelden. Wat is precies de bedoeling? een buitenrit? of een fotomeeting ofzo? Ik wacht even af tot er meer duidelijkheid is. Ik zit in de buurt van Arnhem, Dus bv veluwe is voor mij goed te doen.

RivellaLight

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 22:18

Ik meld me ook aan! Qua data weet ik nog niet echt hoe het loopt dus voorlopig kan ik ook alle opties.
(Ik weet alleen niet echt hoe ik een citaat krijg.. zit op mn telefoon :o )

De Veluwe lijkt mij ook een goed plan!! Misschien kunnen we parkeren bij de Human & Horse Academy (Kootwijkerbroek)?

Saar88

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 11:21

Volgens mij in eerste instantie een buitenrit, maar er gaan sowieso al camera's mee, dus misschien een combinatie van beiden?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 12:00

Veluwe vind ik prima hoor! :D En is wel mooier rijden dat Leersumse Veld vind ik persoonlijk, ook fijner omdat we met een aardige groep paarden zullen zijn ;)

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 13:00

Gaan we dan een tocht maken of fotoshoot/meeting??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 17:38

Beide een beetje denk ik :) Schimpie tocht met een paar gave foto's! Lijkt mij erg leuk als mensen met camera een stukje meelopen en wat "actiefoto's" kunnen maken ofzo :D

Saar88

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 19:01

Dat leek mij ook een gaaf idee _Dreamer! Als ik met paard kom, komt de eigenaar waarschijnlijk ook mee en kan ik die even op paard gooien om foto's te maken, dus foto's zijn er sowieso :j
En het lijkt me gewoon gigantisch gaaf om met zo'n groep schimmels een mooie rit te maken! Stel je voor hoe dat eruit moet zien <3

Is het trouwens leuk als we onszelf en paard even voorstellen? Of willen mensen dat liever niet?

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 21:28

Jaaaa ik stel mij graag nog een keertje voor ! :D hihi

Ik ben Elke , 27 jaar uit Zwolle
Met schimmel merrie Cherry (op wedstrijd Tante Cor) :D:D:D

Afbeelding

hihi *trots*

Saar88

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 21:54

Verrekt! Ik heb je een keer op een SGW gezien, herken de naam 'Tante Cor' uit duizenden :))

Ik ben Isa, 25 jaar uit Twente (hoewel nu wonend in Glasgow), en 'mijn' schimmel is Sandor, een 14 jarige ruin van Flemmingh! Sandor's eigenaren zijn fantastische mensen waarvan ik ontzettend veel vertrouwen krijg. Zodoende probeer ik zoveel mogelijk uit en ga ik naar zoveel mogelijk plekken in Nederland :+

Afbeelding

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 22:25

Saar88 schreef:
Verrekt! Ik heb je een keer op een SGW gezien, herken de naam 'Tante Cor' uit duizenden :))

Whaha!!! Juist hierom heb ik haar zo genoemd! :-D Die naam vergeet je nooit meer haha!!!!

jameyskatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 23:05

hahaha leuke naam, Tante Cor hihi.

De mijne heet Snuitje :D

Ze is 20 jaar, een D pony, heb haar van een verwaarloost mager en kapot gereden scharminkeltje weer helemaal opgeknapt en we doen van alles, dressuur, onderling springen en sgw, academische/klassieke dressuur en we hebben wel interesse in dingen als endurance/trec.

Afbeelding

Oja, en ik ben Romy, 24 jaar en woon vlakbij Arnhem :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 10:31

Ik ben [naam], 17 jaar uit [plaats] :)
Mijn ukkie heet [naam], 5 jaar, KWPN merrie, roodschimmel, ong 1.75 hoog :D
Springgefokt, op het moment alleen in de dressuur uitgebracht, augustus staat ons springdebuut gepland *\%/*
En verder hobbelen wij buiten ook wat rond :o

Afbeelding
Afbeelding

http://i61.tinypic.com/21jrpe1.jpg

original_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 21:33

xChoco

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 22:22

Citaat:
Wie willen er meeten?
- AmberB_ - met Paard
-Rena100 - met Paard (en eventueel camera)
-evanrenssen - met paard (en evt camera maar die heb ik pas dus nog veel oefenen! )
- Cabelz - met paard
- Saar88 - met paard en camera of alleen met camera
- Doubtless - met paard
- _Dreamer - met paard
- Arthis - met paard
- xChoco - met paard

Zet je naam achter de data wanneer je kan.
Zaterdag 11 oktober - AmberB_, Rena100, Cabelz, saar88 - Doubtless, _Dreamer, Arthis
Zondag 12 oktober - AmberB_, Rena100, Cabelz, saar88 - Doubtless, _Dreamer, Arthis
Zaterdag 18 oktober - AmberB_, Rena100, evanrenssen, saar88 - Doubtless, _Dreamer, Arthis, xChoco
Zondag 19 oktober - AmberB_, Rena100, evanrenssen, Cabelz, saar88 - Doubtless, _Dreamer, Arthis, xChoco
Zaterdag 25 oktober - AmberB_, Rena100, evanrenssen, Cabelz, saar88 - Doubtless, _Dreamer, Arthis, xChoco
Zondag 26 oktober - AmberB_, Rena100, evanrenssen,Cabelz, saar88 - Doubtless, _Dreamer, Arthis, xChoco

Ik meld me ook. :)

Ik ben Lara, bijna 17 jaar, ik woon in den bosch en zou graag mee willen met mijn merrie choco.

Afbeelding

original_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 22:45

Citaat:
Wie willen er meeten?
- AmberB_ - met Paard
-evanrenssen - met paard (en evt camera maar die heb ik pas dus nog veel oefenen! )
- Cabelz - met paard
- Doubtless - met paard
- _Dreamer - met paard
- Arthis - met paard
- xChoco - met paard
- original_ met paard

Zaterdag 11 oktober - AmberB_, Rena100, Cabelz, saar88 - Doubtless, _Dreamer, Arthis
Zondag 12 oktober - AmberB_, Rena100, Cabelz, saar88 - Doubtless, _Dreamer, Arthis
Zaterdag 18 oktober - AmberB_, Rena100, evanrenssen, saar88 - Doubtless, _Dreamer, Arthis, xChoco
Zondag 19 oktober - AmberB_, Rena100, evanrenssen, Cabelz, saar88 - Doubtless, _Dreamer, Arthis, xChoco
Zaterdag 25 oktober - AmberB_, Rena100, evanrenssen, Cabelz, saar88 - Doubtless, _Dreamer, Arthis, xChoco
Zondag 26 oktober - AmberB_, Rena100, evanrenssen,Cabelz, saar88 - Doubtless, _Dreamer, Arthis, xChoco

Datum laat ik even open, in principe kan ik alles, moet alleen even op de datum van de ibop wachten :)

marijkiiii

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 23:19

Ik ben Marijke, 18 jaar.
Amero is een 9 jarige ruin, dressuurgefokt. Ik doe dressuur, springen en sgw met hem :)

Afbeelding
Afbeelding

RivellaLight

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 19:58

Haha tante Cor :D wat een stoere naam!

Ik ben Laura, 26 jaar en woon in Achterveld (vlakbij Amersfoort).
Thuis heb ik twee paarden, maar naar de meeting kom ik met m'n knappe schimmel.
Lord Enfield (v. Lord Loxley) is 5 jaar. We starten nu in de L1 dressuur, hebben thuis een paar keer gesprongen en maken af en toe een buitenritje.

Afbeelding

Hierbij nog mijn "officiele" aanmelding:
(citaat lukte de vorige keer niet op mn telefoon)

Citaat:
Wie willen er meeten?
- AmberB_ - met Paard
- Cabelz - met paard
- Doubtless - met paard
- _Dreamer - met paard
- Arthis - met paard
- xChoco - met paard
- original_ met paard
- RivellaLight - met paard

Zaterdag 11 oktober - AmberB_, Rena100, Cabelz, saar88 - Doubtless, _Dreamer, Arthis, RivellaLight
Zondag 12 oktober - AmberB_, Rena100, Cabelz, saar88 - Doubtless, _Dreamer, Arthis, RivellaLight
Zaterdag 18 oktober - AmberB_, Rena100, evanrenssen, saar88 - Doubtless, _Dreamer, Arthis, xChoco, RivellaLight
Zondag 19 oktober - AmberB_, Rena100, evanrenssen, Cabelz, saar88 - Doubtless, _Dreamer, Arthis, xChoco, RivellaLight
Zaterdag 25 oktober - AmberB_, Rena100, evanrenssen, Cabelz, saar88 - Doubtless, _Dreamer, Arthis, xChoco, RivellaLight
Zondag 26 oktober - AmberB_, Rena100, evanrenssen,Cabelz, saar88 - Doubtless, _Dreamer, Arthis, xChoco, RivellaLight

AmberB_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-14 22:07

Hoihoi ik ben met weer terug van een weekje vakantie in Frankrijk. Dus ik ga morgen weer verder met regelen van de meeting. :)

Het idee van de meeting is inderdaad een bosritje met fotografen. Locatie word Veluwe, alleen nog even kijken waar precies. Maar daar is denk ik wel ruimte genoeg voor veel schimmels in actie!

Cabelz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 10:13

Zal me dan ook even voorstellen :) Ik ben Marion, 20 jaar. Heb twee schimpies thuis staan dus is nog even de vraag welke ik mee neem. M'n merrie staat jammergenoeg op dit moment geblesseerd maar hoop dat volgende week weer rustig op te kunnen pakken. Maargoed ik kom dan dus of met m'n merrie Amaryllis van 9 jaar of met m'n ruin van 6 jaar. Beide zijn springgefokt.

Afbeelding

Afbeelding

AmberB_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-14 17:12

Haha ik zal mij ook trouwens even voorstellen. Ik ben Amber, 22 jaar en ben trots eigenaar van mijn 7jarige schimmel Calippo (v. radisson)

Afbeelding

Arthis

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 17:39

ik zal me dan ook maar ff voorstellen:
Ik ben Marianne 19 jaar en eigenaar van een 5 jarige PRE genaamd Sabor
Afbeelding

AmberB_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-14 14:22

Ik heb even niet meer gereageerd ivm tentamens! Maar dat is nu weer even gelukkig voorbij :D
Ik heb een datum gekozen voor de meeting. Dit wordt Zondag 19 oktober 2014.

De meeting zal een foto/buitenrit meeting worden. Ik denk een rondje van max een uur en daarnaast nog leuke foto's maken :o

De meeting kan plaatsvinden bij het kootwijkerzand ivm de ruimte die nodig is voor meerdere paarden. Ik zat te denken aan de parkeerplaats aan de Houtvester van 't Hoffweg. Maar zal er eerst eens moeten gaan kijken of die parkeerruimte groot genoeg is. Als het goed is loopt er een ruiterroute en kun je mooie foto's maken op het zand, netals bij de fotomeetings.

Wat ook nog kan is de meeting houden bij Ede Ginkelse hei. Mooie brede paden, kan je een leuk rondje rijden en kunnen grooms en fotografen ons ook redelijk blijven zien en zitten in het restaurant juffrouw tok. Maar ook hier zal ik gaan checken of de parkeerplaats groot genoeg is voor meerdere trailers.

Dus locatie nog niet besloten.

Kim_RC

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 14:27

Bij Ede, Ginkelse hei is heel mooi!
Ben ik al een keer geweest.....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 22:59

Die datum hou ik vrij :D
De laatste lijkt me dan leuker, omdat ze fotografen dan beter een stuk mee kunnen lopen :)

AmberB_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-14 20:40

Hoi iedereen!!! Over ongeveer een maandje staat de meeting gepland! Ik wilde even inventariseren of er nog animo voor de meeting is. Datum die gepland staat is 19 oktober 2014 en ik heb voor de ginkelse hei Ede als locatie gekozen.

Deze locatie wordt ook veel als recreatie plek gebruikt, dus er zijn mensen, fietsers, honden, vliegeraars en door de schaapskooi ook schapen aanwezig. Hou daar rekening mee.

Ik ben er van de week geweest en parkeer mogelijkheden zijn er. Nu was ik er op donderdag einde ochtend, dus ik weet niet hoe de situatie op een zondagochtend zal zijn. Zeker als het mooi weer is. Het risico bestaat dat de parkeer terreinen vol staan.

Dus is er nog animo voor een meeting op 19 oktober 2014 en hebben mensen ervaring met op zondagochtend parkeren bij de ginkelse hei? (Ik heb het dan over de parkeerplek bij Juffrouw Tok en de parkeerplek daar tegenover.)