GoLizz schreef:Hoi. Ik wil me wel opgeven met diverse pony's. Ik kan er (afhankelijk van welke er uitgekozen worden) 1 of 2 meenemen. (Niet alles kan bij elkaar in de trailer)
Ik zal vanavond even een pb sturen.
het gaat om 2 bruine shetlanders merrie en ruin. En een welshpony van 24 en een 2 jarige zwart/bruine mini appaloosa zonder stippen
janneke584 schreef:En die van mij ook niet?
JoanneE schreef:Hij is nog niet gekeurd ofzo hoor. Dit is hem.
[
Afbeelding ]
Ik heb geen recente foto van hem helemaal
Mijn voorkeur gaat er ook naar uit om met hem te komen als ik meemag, maar kan me ook voorstellen dat er liefhebbers voor een veulen zijn. Ze is dan 3,5 maand oud. Foto's in mijn profiel.
Het lijkt erop dat het wel gaat lukken. De datum is goed, oppas kan ik denk ik ook regelen en mijn man wil misschien rijden, dat wil hij nog niet vastleggen... Is het gemakkelijk parkeren e.d.? Misschien kan ik ook alleen komen als hij echt niet wil, maar meestal komt dat wel goed.
De paarden die op de lijst staan wil ik op zeker mee hebben. Omdat er van een aantal rassen een heleboel paarden en kleuren zijn wil ik de leukste uitkiezen. Heel onaardig van mij.. dat weet ik.. maar ik moet zelf ook een eind reizen en een hoop tijd investeren met een grote kans dat ik mijn reiskosten er zelf ook niet uithaal. Het gaat mij niet om het geld. Het gaat mij om portfoliomateriaal. En hopelijk maak ik met het portfoliomateriaal dat ik graag zou willen gebruiken ook mensen zodanig blij dat ze wellicht iets nabestellen. Maar daarvoor ga ik niet. Wat misschien ook juist wel goed is. Want fotografie is meer dan alleen een beetje klikken, voor mij is het een passie. Naast werk en paardrijden doe ik bijna niets anders (wat soms ook negatief is..
).
Ik heb apart dus een lijstje met aanmeldingen (zoals tinkers/friezen/kruisingen en kleurtjes zoals vos/bruin enz. Daar is nog geen keuze uit gemaakt. Dus nee, je bent (nog) niet definitief mee. Wanneer de inschrijvingen sluiten is bekend wie er op zeker meegaan. De anderen/een andere komt op de reservelijst.. (indien ze dit willen, ik begrijp dat het vervelend is als je als 2e keus komt.. hoop stiekem dat je mijn standpunt ook bereikt).
(Joanne, dit betekend dus dat je zeker wel op mijn lijst staat maar dat ik even af wil wachten wat zich nog meer aanmeld)
Algemeen:
Ik ben niet uit op bekende bokkers, maar wel op iets waar ik met een thema iets mee kan.. oude shets/welsh kan ik niet heel veel mee. Piepjonge onvolgroeide dieren ook niet.
Sorry als ik bot uit de hoek kom, absoluut niet zo bedoeld. Voor jullie is het het supermooiste knapste liefste dier dat er op de hele wereld bestaat. Voor mij is het mijn visitekaartje 
Janneke, de reden dat jouw fries niet is gekozen is omdat ik specifiek in het topic heb gemeld dat ik lang behang wil. De 2 friezen in het topic hebben allebei meer behang. Dus die hebben dan mijn voorkeur. Haflingers zijn hartstikke knap.. maar ik heb eerlijk gezegd geen idee wat daar een passend schema voor is behalve kleding die bij hun land van herkomst hoort... en das niet bepaald een chique klederdacht
Ik ben daar nog over na aan het denken.. maar ik wil me echt vasthouden aan verschillende thema's en verschillende paarden zodat iedereen extra gemotiveerd werkt en de mooiste foto's maakt.
De fotografen die meegaan zijn stuk voor stuk óók geselecteerd op hun portfolio en hun kunnen overigens
Niet op hun status of omdat ik ze zou kennen. Ik wil er gewoon een super dag van maken!