Kootwijkerzand 17 augustus

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

J_E

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 13:30

Oké. Mooie foto's zeg!!
Echter... Tinkers hebben niet echt iets 'eigens' qua uitrusting, behalve dat ze van oudsher voor de wagen stonden bij de Gipsy's . De mijne staat nog niet voor de wagen. Wel worden ze voornamelijk recreatief gebruikt. Zo gebruik ik een handgemaakt halsterhoofdstel, heb ik een boomloos zadel, eventueel borsttuig/ zadeltassen. Heb normaal gewone beugels, maar kan ook westernfenders pakken. Ik heb een handgemaakte bosal, maar daar heb ik met hem nog niet eerder mee gereden. Als hij het goed oppakt, zou ik die kunnen gebruiken, mits hij zijn hengstzijn vergeet in de buurt van de anderen ;). Eventueel ook gewoon als westernhoofdstel. Is dat voldoende?
Ik voel me niet echt meer geroepen voor de minirokjes waar de gypsy's tegenwoordig zo gek op zijn ;) Als ik eraan kan komen (ergens lenen ofzo) vind ik het prima om als Gypsy te gaan voor een paar foto's.

S_en_Z

Re: Kootwijkerzand 17 augustus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-14 18:22

Je zou zowel modern als ouderwets gypsy kunnen komen. (Denk aan die dame van klokkenluider Notre dame, ja de tekenfilm. Maar wel de stijl van toen)

Heb her en der wat aanbiedingen gekregen maar ik kijk gewoon wat ik stoer vind voor in t plaatje dat k straks wil schieten. :D

laura0512

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 18:47

Via facebook een berichtje gestuurd! Als reserve fries op de lijst! Hopen dat mijn knappe fries misschien uiteindelijk toch nog mee kan!!

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-14 18:55

Ik hoop dat de fries in mijn lijstje meegaat. Want die manen <3

S_en_Z schreef:
Fotografen: (waarvan 5 al definitief geselecteerd)
1. Samantha van Dijk
http://SenZfoto.weebly.com
2. Marianne De Bruin-Visser
http://www.mariannevisser.nl/
3. Juliette Laurant
http://www.juliettefotografie.nl/
4. Stephanie Bregten
http://stephz-design.weebly.com/
5. Nikki de Kerf
http://www.fotogenikki.nl/
6. Lonneke Prins
http://www.lonnekeprins.nl

reservelijst fotografen:

Lara Kramer
http://www.truephotographs.com
Marlies Trap
http://marliestrapfotografie.weebly.com/
Veronique Kriesch
http://www.duvero.com
Marcella van Zantvoort
http://www.mvzfotografie.nl/
Ingvild
http://www.cain-photos.nl/

Paardmodellen:

1. Dani Eijer met Mexx Foto
2. Laurien van der Meer met VDM What a Dancer (OVB wedstrijddata) Foto
3. Frederieke met Bonje Foto1 Foto2
4. Carola Selles - Vosje Foto1 Foto2
5.
6.

Reservelijst

Laura0512 (fries)

Evt. losse mensmodellen:

1. Merle de Jong Foto
2. Lara Valk Foto
3.

Het opgeven voor model is nog steeds open!

Dus heb jij een paard die knap in zijn vacht zit of een met mooie lange manen (min. Tot de schouder) of een die kunstjes kan of 1 die gaaf kan bewegen schroom dan niet om jezelf en/of je paard op te geven!

Groetjes Samantha

J_E

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 20:26

Geen interesse voor die van mij dus?

janneke584

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 22:34

En die van mij ook niet?

fraske

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 22:35

jammer dat het zo ver weg is :o
Afbeelding

fraske

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 22:38

is het in de ochtend of middag?

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-14 22:57

Fraske, er is een ochtend en een middaggroep. Dus mocht je bereid zijn om toch het eind te rijden kun je evt in de middaggroep :)

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-14 23:12

GoLizz schreef:
Hoi. Ik wil me wel opgeven met diverse pony's. Ik kan er (afhankelijk van welke er uitgekozen worden) 1 of 2 meenemen. (Niet alles kan bij elkaar in de trailer)
Ik zal vanavond even een pb sturen.
het gaat om 2 bruine shetlanders merrie en ruin. En een welshpony van 24 en een 2 jarige zwart/bruine mini appaloosa zonder stippen

janneke584 schreef:
En die van mij ook niet?

JoanneE schreef:
Hij is nog niet gekeurd ofzo hoor. Dit is hem.
[ Afbeelding ]
Ik heb geen recente foto van hem helemaal :n

Mijn voorkeur gaat er ook naar uit om met hem te komen als ik meemag, maar kan me ook voorstellen dat er liefhebbers voor een veulen zijn. Ze is dan 3,5 maand oud. Foto's in mijn profiel.

Het lijkt erop dat het wel gaat lukken. De datum is goed, oppas kan ik denk ik ook regelen en mijn man wil misschien rijden, dat wil hij nog niet vastleggen... Is het gemakkelijk parkeren e.d.? Misschien kan ik ook alleen komen als hij echt niet wil, maar meestal komt dat wel goed.

De paarden die op de lijst staan wil ik op zeker mee hebben. Omdat er van een aantal rassen een heleboel paarden en kleuren zijn wil ik de leukste uitkiezen. Heel onaardig van mij.. dat weet ik.. maar ik moet zelf ook een eind reizen en een hoop tijd investeren met een grote kans dat ik mijn reiskosten er zelf ook niet uithaal. Het gaat mij niet om het geld. Het gaat mij om portfoliomateriaal. En hopelijk maak ik met het portfoliomateriaal dat ik graag zou willen gebruiken ook mensen zodanig blij dat ze wellicht iets nabestellen. Maar daarvoor ga ik niet. Wat misschien ook juist wel goed is. Want fotografie is meer dan alleen een beetje klikken, voor mij is het een passie. Naast werk en paardrijden doe ik bijna niets anders (wat soms ook negatief is.. -O- ).

Ik heb apart dus een lijstje met aanmeldingen (zoals tinkers/friezen/kruisingen en kleurtjes zoals vos/bruin enz. Daar is nog geen keuze uit gemaakt. Dus nee, je bent (nog) niet definitief mee. Wanneer de inschrijvingen sluiten is bekend wie er op zeker meegaan. De anderen/een andere komt op de reservelijst.. (indien ze dit willen, ik begrijp dat het vervelend is als je als 2e keus komt.. hoop stiekem dat je mijn standpunt ook bereikt).

(Joanne, dit betekend dus dat je zeker wel op mijn lijst staat maar dat ik even af wil wachten wat zich nog meer aanmeld)

Algemeen:

Ik ben niet uit op bekende bokkers, maar wel op iets waar ik met een thema iets mee kan.. oude shets/welsh kan ik niet heel veel mee. Piepjonge onvolgroeide dieren ook niet.

Sorry als ik bot uit de hoek kom, absoluut niet zo bedoeld. Voor jullie is het het supermooiste knapste liefste dier dat er op de hele wereld bestaat. Voor mij is het mijn visitekaartje :=

Janneke, de reden dat jouw fries niet is gekozen is omdat ik specifiek in het topic heb gemeld dat ik lang behang wil. De 2 friezen in het topic hebben allebei meer behang. Dus die hebben dan mijn voorkeur. Haflingers zijn hartstikke knap.. maar ik heb eerlijk gezegd geen idee wat daar een passend schema voor is behalve kleding die bij hun land van herkomst hoort... en das niet bepaald een chique klederdacht := Ik ben daar nog over na aan het denken.. maar ik wil me echt vasthouden aan verschillende thema's en verschillende paarden zodat iedereen extra gemotiveerd werkt en de mooiste foto's maakt.

De fotografen die meegaan zijn stuk voor stuk óók geselecteerd op hun portfolio en hun kunnen overigens :) Niet op hun status of omdat ik ze zou kennen. Ik wil er gewoon een super dag van maken!

Birmaantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 09:24

Ik wil me ook graag aanmelden als model met mijn haflingerruin. Ik sta open voor een thema en heb zelf eventueel een mosgroene lange jurk :D

J_E

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 09:49

Dan laat ik bij deze weten dat ik geen dingen aan ga schaffen qua kleding. Ik kan voor een stralend witte/bruine Tinkerhengst met blauwe ogen zorgen, met mooi en schoon tuig + bijpassende kleding van mijzelf, alles zwart/bruin. Als iemand wat heeft vind ik het prima om aan te doen. Zijn manen komen zeker op, ik denk over de schouder. Ik hoor het wel.

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-14 10:34

Snap ik Joanne :j

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 10:35

Ik heb ook niet aparte thema kleren, wel wedstrijdoutfit en een leuk wit jurkje tot knie hoogte wat wel erg leuk staat zonder zadel met blote voeten :j

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-14 10:42

Carolaaxxxx schreef:
Ik heb ook niet aparte thema kleren, wel wedstrijdoutfit en een leuk wit jurkje tot knie hoogte wat wel erg leuk staat zonder zadel met blote voeten :j

Qua thema zou je evt iets met bloemen oid kunnen doen zodat jullie bij elkaar matchen :)

J_E

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 10:43

:)

Mette

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 10:52

Ondanks dat ik een haflinger heb, doe ik toch een poging. :) Ik begrijp heel goed dat het voor jullie ook aantrekkelijk moet zijn qua portfolio materiaal.

Ik heb een knappe (al zeg ik het zelf :D ) haflinger merrie die lekker veelzijdig is. Ik kan in verschillende thema's, ben in bezit van western tuig (zadel + hoofdstel). Helaas heb ik geen hoed en laarzen. Daarnaast kan ik ook in (lange) jurk komen en in een afgezet stukje durf ik rijden met neckrope ook aan. :j

Hier wat foto's van ons samen: [ITP] Mijn sprookjeshaf en ik door Lione Bakker!
Op deze foto's is ze nog best wel donker, maar in de zomer is ze een stuk lichter. De foto in mijn profiel klopt meer qua kleur.

Oeps, zie nu opgeven via pb. Ik stuur je een pbtje TS!

J_E

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-14 20:21

Wanneer is de sluitigsdatum? O:)

mingming

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-14 20:30

Zoek je nog mensen modellen? Ik kan mijn pony niet meenemen, maar ik zou best mee kunnen als mens model :)

fraske

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 11:35

weet iemand het adres ?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 11:39

Worden er nog modellen gezocht?

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-14 12:23

fraske schreef:
weet iemand het adres ?

Zal straks ff opzoeken. In Kootwijk iig.

Blingh. Ja ben nog steeds op zoek naar aparte/knappe pareltjes

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-14 12:24

mingming schreef:
Zoek je nog mensen modellen? Ik kan mijn pony niet meenemen, maar ik zou best mee kunnen als mens model :)

Je mag een foto van jezelf naar me pben. Tot nu toe nog niet maar kan best zijn dat dit nog veranderd

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-14 12:39

Even een update. Wss gaat de vos tink van Blingh mee :)

Nog ff de lijst updaten.

En ik hoop dat mijn ridder ook mee kan! Heb zijn nieuwe tuig gezien en oeeewwww!!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-14 13:11

Ik heb Rogan al in diverse thema' s gehad dus ik sta nergens van te kijken en kan overal wel aan komen :D