Ik denk dat Heerenveen het handigste is om op te stappen idd.Mischien komt er iemand bij vanaf jou omgeving Chantal.
me moeder begon over zo'n dag kaart, weet iemand of ik die nog ergens kan kopen ? anders ben ik voor de trein reis meer kwijt ..dan vind ik het geen probleem om naar Heerenveen te komen ..
Ik heb die van mij in maart gekocht bij albert hein.Mischien dat de blokker of kruidvat een heeft.Moet je even op de site kijken
TadaaaaMoet je hem wel voor 1 juni halen dan kan je hem gebruiken http://www.treinreiziger.nl/reizen/kort ... 014-146232
ik zit toevallig op de zelfde site te kijken andrea, zie net dat ze bij de hema nog dag kaarten verkopen.Ga er morgen gelijk eentje kopen wel lief dat je de site opzoekt
Geen probleem Vind je het dan niet erg om 2 uren te paardrijden je bent dan het dubbele aan reistijd kwijt
ik huur liever 3 uur omdat ik zo ver woon, maar 2 uur huren vind ik geen probleem hoor .. Chantal ik stuur via pb me nummer
O heb jij dat ook die van mij kan maar geen verbinding maken erg raar.Mij maakt het ook niet uit hoelang maar ik dacht omdat je van verder kwam
jaa pff, whats app heeft de laatste tijd veel storing ..omdat ik van ver kom huur ik liever 3 uur andrea, 2 uur is ook geen probleem!