[besloten] bloggers gaan meeten

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_Juudith

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 21:14

Ik vind het helemaal prima! BBQ een hapjes is altijd leuk! Miss melden zich er nog meer mensen, maar dit gebied is sowieso wel lekker centraal in Nederland!

Lau

Re: [besloten] bloggers gaan meeten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-14 21:15

Dat is het zeker, nu hoef je iig geen halve dag in de trein te zitten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 21:56

Ik zou een BBQ ook super leuk vinden!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 21:57

Ik woon in de stad Utrecht zelf en eventueel zou hier ook wel plek zijn voor een BBQ! En voor mensen die daar interesse in hebben kan er ook nog een uitstapje gemaakt worden naar de stad 's avonds voor een drankje en een dansje ;)

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-14 21:58

Emmaa_ schreef:
Ik woon in de stad Utrecht zelf en eventueel zou hier ook wel plek zijn voor een BBQ! En voor mensen die daar interesse in hebben kan er ook nog een uitstapje gemaakt worden naar de stad 's avonds voor een drankje en een dansje ;)

Reserveert vast een slaap plek :')

chanelle14

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 22:01

lrtj_ schreef:
Emmaa_ schreef:

Reserveert vast een slaap plek :')

+1 =:)

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-14 22:02

We kunnen ook gewoon random een tentje in haar tuin opzetten dan heeft ze meer ruimte :') dan kunnen er meer blijven slapen want hapje, drankje en dansje wordt ws heel laat.

Chanen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 22:07

God, wat voel ik me een kluns. Uiteindelijk heb ik mijn naam op de kaart weten te zetten (haha), maar wat een geklooi ging daar aan vooraf. Anyways... Utrecht is wat mij betreft een prima plek om af te spreken en een BBQ, mits er keuze is uit meer dan alleen vlees, lijkt me heerlijk. Wanneer we afspreken maakt me op het moment niet zoveel uit, omdat ik weinig om handen heb. Als ik niet kan, horen jullie het vanzelf. :)
'k Geloof alleen wel dat, als het bij deze club blijft, ik het oudje van de groep ben. :+

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-14 22:15

Aahh iedere groep heeft een moeder figuur. En je bent zo jong als je je voelt toch?
Anyways het wordt Amerikaanse stijl dus iedereen neemt wat mee.

_Juudith

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 22:45

Ooh chanen zo oud ben je toch nog niet? Hihi!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 22:45

Blijven slapen is in principe geen probleem, als het lekker weer is passen er genoeg mensen op het balkon en anders kunnen er vast wel wat luchtbedden op de grond in de kamer.

Wij hebben hier een BBQ staan, een niet al te grote, maar het lijkt mij handig als we tzt even een lijstje maken en als iedereen iets verzorgt. Als je vega bent kan je zelf een paar hapjes meenemen en als je bepaalde dingen wilt eten dan kan je dat ook meenemen. Dat één iemand zelf kruidenboter maakt en het brood verzorgt, iemand anders zorgt voor de sauzen, iemand anders weer voor de sate, en ga zo maar door.

chanelle14

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 22:48

Goed plan! Zijn er nog meer mensen die op zaterdag moeten werken? Want dan is het misschien wel verstandig on het op een doordeweekse dag te doen in de vakantie.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-14 23:15

Ik werk op zaterdagen wisselende diensten soms vroeg 8 tot 3 en soms van 3 tot 10. Maar ik kan altijd ruilen of iets.
Dat lijstje is sws een goed idee dan brengt niet iemand iets dubbel mee.

Chanen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 12:43

Oh, jij bent de twintig ook al gepasseerd zie ik Judith? Ik dacht al dat ik de enige twintiger in de groep was en dan ook nog eens eind twintig... Tussen al die broekies voelt dat al snel oud, haha!
Eens in de twee weken werk ik op zaterdag, maar afgezien daarvan ben ik vrij, dus een doordeweekse dag is wat mij betreft prima. En een lijstje maken met wie wat meeneemt lijkt me inderdaad handig. Voordat we eindigen met een bucketload aan Weiko satesaus. :+

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-14 12:45

Chanen schreef:
Oh, jij bent de twintig ook al gepasseerd zie ik Judith? Ik dacht al dat ik de enige twintiger in de groep was en dan ook nog eens eind twintig... Tussen al die broekies voelt dat al snel oud, haha!
Eens in de twee weken werk ik op zaterdag, maar afgezien daarvan ben ik vrij, dus een doordeweekse dag is wat mij betreft prima. En een lijstje maken met wie wat meeneemt lijkt me inderdaad handig. Voordat we eindigen met een bucketload aan Weiko satesaus. :+

Haha dat zie ik ergens nog we lgebeuren als in ach voor de zekerheid, en tegen de zomer ben ik bijna 20 :P ik wordt in oktober 20 :')
Dan zwaai ik vaarwel tegen de tiener jaren :Y)

chanelle14

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 13:27

En ik word in November 20, ik wil niet ouder worden. -O-

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-14 13:31

chanelle14 schreef:
En ik word in November 20, ik wil niet ouder worden. -O-

Ik ook niet -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 13:35

Ik heb mezelf wel alvast op de kaart gezet, maar ik weet nog niet of ik wel in het land ben :P ben een dikke maand weg in juni/juli :) en daaromheen ook nog druk

En ik ben ook in de 20 :P

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-14 13:36

Gezellig hopen dat je erbij kan zijn :)
Dan zou jij het eerste modje zijn die ik ga meeten :')

Chanen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 15:20

Ah Jans, toe, kom alsjeblieft ook. Voel ik me tenminste niet zo oud tussen al dat jonge grut. :P Jullie kunnen dan bijna 20 zijn, ik word over 2,5 jaar al 30 potverdorie. -O-
Zien we elkaar trouwens ook eindelijk weer een keer, want dat is lang geleden! :oo
Laatst bijgewerkt door Chanen op 09-05-14 15:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-14 15:21

Chanen schreef:
Ah Jans, toe, kom alsjeblieft ook. Voel ik me tenminste niet zo oud tussen al dat jonge grut. :P Jullie kunnen dan bijna 20 zijn, ik word over 2,5 jaar potverdorie al 30. :oo
Zien we elkaar trouwens ook eindelijk weer een keer, want dat is lang geleden! :oo

30 klinkt oud he :Y)
maar leeftijd zegt niks je kan je altijd nog jong voelen.

Chanen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 15:28

Wie weet een leuke gelegenheid voor een '30 things to do before you're 30' blogpost. :')
2,5 jaar is 30 maanden is elke maand iets om over te bloggen. Hm... zo'n gek idee is dat nog niet. Alleen ben ik daar net een maandje of twee te laat mee, damn! Waarom bedenk ik me dit soort dingen altijd te laat?

Volgens mij moet ik het er de rest van mijn leven maar op houden dat ik tigger ben. Of dat twintiger of tachtiger is mag een ander dan maar uitmaken. :P

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-14 15:30

Tja dat is een goede maar je bent 30 dus je kan nog alles doen wat je wil, er is niet echt iets wat je echt moet doen voor je 30 bent, ja gelukkig zijn.

Chanen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 15:35

Natuurlijk zijn er geen dingen die je perse voor je 30e gedaan moet hebben, maar als je het zo bekijkt is het Day Zero Project ook grote onzin. Waarom zou je alle dingen die je graag nog eens wilt doen in je leven in 1001 dagen stoppen? Het gaat om het idee. ;)

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-14 15:40

True in dat geval wat ik voor mij 30e gedaan wil hebben:

- naar Zweden
- nog 2 tattoo's zetten
- nog minstens 10 festivals bezoeken
- Leuke mensen van bokt meeten
- trouwen
- de L behalen met pim

eehh tja dat was het wel