Hahaha zit je er al zo lang dan Ik heb mn opleiding niet afgemaakt, heb er 2 jaar opgezeten en ben 2 jaar geleden gestopt. Anders zou ik dit jaar examen doen
Dit is mijn 5e jaar begon in niveau 4, ben inmiddels afgezakt naar 2 en stijg volgend jaar weer door naar 3
belle_boef
Geplaatst: 01-05-14 21:21
Uitje naar de dierentuin
Anoniem
Geplaatst: 01-05-14 21:21
belle_boef schreef:
Ik heb ook dierverzorging in Emmen gedaan. Voor mij alweer 5 jaar geleden dat ik daar nee klaar ben
Ah wacht, dan heb ik jou wel eens gezien volgens mij! Dat klopt dan wel, dan zat je een jaar hoger
WinSel
Geplaatst door de TopicStarter: 01-05-14 21:22
Dan komen ze idd nooit van je af hahah, is het nog wel leuk ?
Dierentuin is eigenlijk wel hartstikke leuk haha, actie van de dag heeft nu een leuke actie voor de dierentuin Emmen incl patatjes haha, klopt alleen mn titel niet meer
Normaal gesproken werk ik doordeweeks en ga ik woensdag naar school.... Maar misschien kan ik wat regelen met werk, of het moet eind mei begin juni zijn dan is school hopelijk klaar....
Destination
Geplaatst: 01-05-14 21:49
Ik meld me ook ovb ivm examens e.d. Ik ben Desiree, 17 jaar, woonachtig in Westerlee en ik heb een 7-jarige kleuter met de naam Claus! Ik doe nu een half eindexamen (4 vakken) Gymnasium
Wat misschien ook leuk is, is een high tea bij iemand thuis? Iedereen maakt iets lekkers thuis en het is low budget.
Anoniem
Geplaatst: 01-05-14 21:50
In de stad [plaats] is er opzich al genoeg te doen (terrasjes, bowlen, poolen, klimmen, paintball, lasergamen, etc.). Maar als we iets met paarden gaan doen lijkt het me ook wel heel erg leuk om ergens een buitenrit te gaan maken (plus een hapje eten en een drankje, een eigen lunchpakketje volstaat wat mij betreft ook wel)
Ja dat lijkt me ook leuk. Heb al heel lang niet meer buiten gereden
Monchou
Geplaatst: 01-05-14 21:51
Hoi!
Ik wil eventueel ook wel mee, afhankelijk van data etc. Ik ben [***], 24 jaar en volg een opleiding voor het worden van Engels docente.
Low budget is altijd goed En doordeweeks ook. Mag ook een keer gewoon vanaf.. een uur of 4 tot 7/8 ofzo, dan kan iedereen kijken hoe laat hij kan komen..?
imd
Geplaatst: 01-05-14 21:52
Ik kijk even wat de datum/activiteit/locatie worden, wil misschien ook wel mee!
Ik ben 23 en studente aan de rug. Momenteel niks met paarden maar t lijkt me leuk om een keer wat af te spreken!
WinSel
Geplaatst door de TopicStarter: 01-05-14 21:53
Leuk dat er zoveel animo is, had ik niet verwacht
Een high tea bij iemand thuis lijkt me ook erg leuk en gezellig En dat kan idd ook later op de dag of s avonds. Dan kan ik ook gewoon doordeweeks
En Desiree, dan woon je vlakbij Ik woon in Meeden.
Een buitenritje ben ik ook altijd wel voor in, heb een keer ( heel wat jaren geleden ) een bokt meeting gedaan bij Minicamping de Bult, verhuurde fjorden zonder begeleiding, was ik vaste klant. Helaas zijn ze er mee gestopt....
Rideltje1992
Geplaatst: 01-05-14 21:56
Ik kijk ook even mee welke datum enz het wordt.
Ik ben 21, heb een wajong uitkering en zins kort aan de vrijwilligers werk op de manege waar mijn eigen pony staat. vanwegen mijn ( beperking) heb ik ook niet veel vrienden. Dit is miss een mooie kans om wat mensen te ontmoeten.
High Tea lijkt me ook erg leuk & budget is altijd goed haha. Ben ook wel van het bakken enzo, dus dan kan ik ook wel wat lekkers maken
Buitenrit kan ik helaas niet aan mee doen. Mijn kleuter is nog niet ingereden en heb zelf een behoorlijke angst opgelopen waar ik eerst overheen moet. Ik hoop dat het andere paard mij daar mee kan helpen en ik over een jaartje ook heerlijk kan buitenrijden met de fries of wie weet met mijn eigen kleuter. En ik stap ook niet zomaar meer op een vreemd paard.
Ik ben op donderdag en vrijdag vrij ivm mijn stage. Hoef verder niet meer naar school. Op zaterdag werk ik.
Misschien ook leuk om eens op stap te gaan? Ik ben opzich wel een stapper haha. Maar ook af en toe, heb niet de behoefte om elke week op stap te gaan ofzo.