Exclusieve kans voor fotografen! @Pensionstalling Noordlaren

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-14 20:51

Iris82 schreef:
Omdat wij op dit moment nog druk in overleg zijn met het team wat we precies als regels en richtlijnen aan willen houden op FM hebben we bij deze besloten dat dit topic weer opengaat. Zolang het nog niet duidelijk is voor de gebruikers wat de exacte regels zijn, worden topics waarbij de modellen al vaststaan gedoogd.

Fijn dat dit topic toch weer open is.
Op bokt zijn namelijk ook meetings waarbij de fotografen al vast staan. Die mogen dan ook niet meer neem ik aan?

Voor alsnog zie ik niet in waarom deze meeting zoveel stof doet opwaaien. In mijn ogen is hij niet anders dan andere fotomeetings behalve dan dat er nu geen natuur wordt vernield geen overlast voor andere natuurgebruikers wordt veroorzaakt en oh ja de fotografen niet het monopolie hebben...

sannerocky

Re: Exclusieve kans voor fotografen! @Pensionstalling Noordlaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-14 15:44

Nou niet zo aanvallend, ik ben de eerste die zich aanmeld hoor ;) Ik wacht mooi af wat hier gebeurt. En mocht er een meeting komen, is het dan mogelijk dat we de modellen uit kunnen kiezen? Uit de grote hoeveelheid die jullie hebben :)

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-14 15:52

Nou de fotografen hier laten zich flink kennen. Als het je niet aanstaat dan ga je er toch niet op in :Y)

Snippergroen

Re: Exclusieve kans voor fotografen! @Pensionstalling Noordlaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-14 16:04

Ook mijn idee Kiwipitje. Niemand verplicht je toch om deel te nemen? Als de meeting niet naar wens is doe je gewoon niet mee? Zo simpel is dat!

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-14 21:11

Anoli schreef:
Iris82 schreef:
Omdat wij op dit moment nog druk in overleg zijn met het team wat we precies als regels en richtlijnen aan willen houden op FM hebben we bij deze besloten dat dit topic weer opengaat. Zolang het nog niet duidelijk is voor de gebruikers wat de exacte regels zijn, worden topics waarbij de modellen al vaststaan gedoogd.

Fijn dat dit topic toch weer open is.
Op bokt zijn namelijk ook meetings waarbij de fotografen al vast staan. Die mogen dan ook niet meer neem ik aan?

Nogmaals, wij zijn nog in overleg waar we de grens willen trekken. :) Wat wel of niet mag is daarom nu niet aan de orde. We laten de topics nu gewoon bestaan zoals ze zijn totdat er vanuit het team meer duidelijkheid komt. Ik kan geen topics op slot gooien op basis van regels die nergens beschreven staan.