Ik zal misschien wat te selectief lezen Jess

Lees meestal ellende met huisbaas en heb iedere keer het gevoel dat je weer verhuisd bent...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cindeeh schreef:Ik ga hier in met yasmila mee.
Ik zou persoonlijk liever echt eeb weekend naar zoiets als landal willen.
Ik vind je aanbod heel lief maar mijn voorkeur gaat toxh naar zoiets.
Daarnaast hebben wij best veel moeite gedaan voor het uitzoeken van leuke maneges. En bijbehorende huisjes. En dat wordt dan zo overgenomen.
Lolacabana schreef:Aan mij is anders nooit gevraagd wat ik uit zou willen geven. Maar als bij Jess geen optie is, dan niet.
Ik denk niet dat je 20 of 30 mensen bij elkaar gaat krijgen, dus dan kom je voor overnachting en eten/drinken/paardrijden al snel uit op € 150,00/200,00 per persoon. Dat vind ik gewoon veel geld. En ik wil ook nog op vakantie
Friesfanaat schreef:Wat mij betrft zit ik qua budget ook krap. Had in mn hoofd voor het hele weekend max €100,00 kwijt te willen zijn. Waar maakt me op zich weinig uit. Want het gaat er m.i. om met wie je bent en niet waar.
Cindeeh schreef:Friesfanaat schreef:Wat mij betrft zit ik qua budget ook krap. Had in mn hoofd voor het hele weekend max €100,00 kwijt te willen zijn. Waar maakt me op zich weinig uit. Want het gaat er m.i. om met wie je bent en niet waar.
100 euro voor een heel weekend incl accomoda tie en buitenrit???
Succes want voor de rit ben je al de helft kwijt. Minstens