Als het goed is hebben jullie mail! Ik heb m maar voor de rest van april en heel mei gedaan. Als we daarin niks vinden kunnen we altijd verder zien. Tijd en plaats moeten we dan nog maar zien. Ik weet dat er wel wat voorkeuren voor weken waren en dat niet iedereen door de weeks kon. Maar ik dacht, ik pak ze er toch wel allemaal bij. Dan kunnen we zien wat er gebeurd! Voor mensen met een voorkeurs week, je kan m altijd aanpassen dus wellicht eerst alleen die week als beschikbaar invullen?
Ik heb ingevuld maar als jullie zonder mij kunnen is t goed hoor ik ga trouwen in mei dus drukjes dan! En krijg vast nog n vrijgezellenfeest geen idee wanneer hihi
Ik heb m ook ingevuld. Heb bij alle vrijdagen een kruisje omdat ik dan geen oppas voor Sylvie heb helaas. En de andere dagen hangt ook een beetje af van of ik wel of geen oppas kan regelen maar dat komt denk ik wel goed.
Inge_Zorro
Geplaatst: 11-04-14 16:25
Kan Sylvie niet mee? Of is dat niet handig / de bedoeling?
Ik weet niet wat de anderen met een tweede kindje doen?
Cerilene_
Geplaatst: 11-04-14 16:41
Oh, ik meld me ook even hier. Is voor mij wel ver allebij, dus ik kijk even wat jullie afspreken en of dat voor mij gaat lukken en of het een beetje bereikbaar is met ov.