Ik zou niet mee willen, maar wil jullie wel echt poelenburgh aanraden, paarden staan voorop, begeleiding is erg aardig en de ritten zijn altijd leuk. Alvast heel veel plezier!
darkadia
Geplaatst: 02-06-14 13:26
Manege Heemskerk heb ik idd ook diverse negatieve dingen over gehoord en gelezen (zelf nooit geweest). Heb zelf ritten gedaan bij Duinmanege van Poelenburgh, hier staat vooral de laatste jaren echt het welzijn van de paarden voorop. Verder heb ik ook bij Manege Noot over het strand gereden en een bosrit gedaan bij Manege Bakker in Noordwijk. Meer in jullie hoek, maar geen strand is Stal 't Reelaer. Paardenwelzijn vond ik daar echt super, en mooie ritten daar gemaakt.
ik weet niet welke gebieden een optie zijn. Eerder werd er gesproken over Manege Noordland als optie dat zou een goede optie voor mij zijn. Ergens tussen hoek van holland en wassenaar is allemaal goed te doen. maar katwijk ofzo wil ik ook eventueel wel heen reizen.
Dan word het voor mij allen die van oktober. Werk op zondag en al te veel vrij gevraagd deze vaakntie. Ik kan wel in de vakantie nog op zaterdag en door de weeks