Ja ik hou van taarten decoreren! Heb hier een hele verzameldoos staan van Dagostini met boekjes en versierspul enz!
Het moet wel ook een beetje betaalbaar blijven vind ik.. Ik ben al een vermogen kwijt om daar te komen(als ik van die goedkope treinkaartjes kan krijgen ben ik rond de 20 euro kwijt) en dan nog een activiteit. Dus liefst niet een high tea dan nog voor 50 euro of zo.. Vind het een beetje veel om 80 euro voor een dagje weg uit te geven xd
Bij deze workshop gaan we een 20 cm biscuit 2 keer doorsnijden en vullen met een laag luchtige botercrème en een laag jam. Daarna gaan we de taart afsmeren met botercrème en vervolgens strak bekleden met zelf gekleurde marsepein. Daarna mag je naar eigen wens de taart gaan decoreren met behulp van diverse uitstekertjes. Kosten: € 30,- p.p. incl. taart en alle materialen. Duur: ongeveer 3 uur. Aantal personen: minimaal 5.
Is bij gezelligmettaart.nl in Den Bosch
Zo heb je er meer, boltaart, themataart, cupcakes zit allemaal rond de 30 euro
Op zich valt dat wel mee. Dan ben ik 50 euro kwijt voor dat dagje, is op zich te doen maar dan moet het wel niet binnen nu en 3 maanden zijn anders kan ik niet mee Zit momenteel echt heel krap(ga echt even smeken voor meer uren straks xd) en moet zo ontzettend veel rekeningen enz betalen dat het me echt niet lukt om 50 euro te kunnen missen in een maand, dan spaar ik die liever..
Sanne dat zou fijn zijn, maar een enkeltje van hier naar Eindhoven kost me al 17 euro Dus dan kan ik dan net zo goed een dagkaart kopen(die liggen meestal ook rond die prijs als ze weer ergens in de aanbieding zijn) en naar het dichtstbijzijnde station gaan
Vorige week waren er kaartjes bij de AH Zal nu wel weer even duren, maar meestal is het Kruidvat, dan AH, dan Blokker. Dus de Blokker zal over een paar weken wel weer met een actie komen aangezien Kruidvat alweer een paar weken geleden was.
Dus denk zomervakantie? Dan julli ofzo? Want Kimberly voelt zich nog niet goed genoeg, Kim heeft in Mei examens, en juni heb ik mijn laatste tentamen periode..
Laten we het gewoon in de zomer vakantie doen, dan heeft iedereen vakantie en dus geen examenstress of die dingen en tegen die tijd hoop ik ook al wel weer beter te zijn
Ja zomervakantie is het beste, laten we het op zomervakantie houden en dan kijken wanneer in de zomervakantie want denk dat meeste misschien ook nog op vakantie gaan ? Ik iniedergeval wel
Zomervakantie is prima maar ik moet minstens 3 weken van te voren weten welke dag want dan moet ik vrij vragen(werk dan hopelijk fulltime). Ik ga niet op vakantie