ooh, het gaat nu dus niet deze week maar wss een de week wanneer ik vakantie heb gebeuren, we zijn aan het overleggen op de app voor de niet-appers is dit
Noop dus, ik ben er niet haha.De 26e april aanhouden? Voor als er nog meer meewillen veulens knuffelen ofzo
Hahaha met alle liefde Chantal :p moet er wel enkeltje 3 uur en 10 minuten reizen. dus me likey to crash at someones place
Keuring? Nee de 27e heb ik fotomeeting. Crashen buj mij worrum nie maar Michelle woont ook in de buurt
waar heb je hengstenshow dan? elaine, je zou eventueel ook bij mij mogen blijven slapen hoor woon wel in hengelo (ov)
Ik kom van Oosterwolde das 1.01 uur reizen gerekend tot hoogeveen, maarja, dan moet je dus nog door naar Zuidwolde
Vanaf Hoogeveen kan ik juklie ophalen. Of nouja4 man kan in mn auto anders moet ik 2xrijden. Kan ook wel.HHengstenhow is in Bunschoten
het is van hengelo naar hoogeveen 01:38 minuten reizen met de trein.we hoeven dan alleen in zwolle over te stappen.
elainelouise schreef:Lies en ik hebben al een mini meeting gehad lies is echt een held! ja ik had al gehoord enne jullie hebben echte dikke lol gehad
_lies_ schreef:Jaaa het was echt supergezellig! Zo gelachen om onze zangkunsten maaskantje jonguhhvooral jij kon errug goed zingen lies wanneer doe je mee met the voice of holland
Ik weet het, maar ik word toch wel een superster, ik geef liever andere mensen een kans in dat programma die minder goed kunnen zingen!
_lies_ schreef:Ik weet het, maar ik word toch wel een superster, ik geef liever andere mensen een kans in dat programma die minder goed kunnen zingen! straks kun je nog handtekeningen uitdelen ook nog
elainelouise schreef:En dan kan ik zeggen dat ze bij mij in bed heeft gelegen jaaaa, jullie hebben een heel wilde nacht gehad, zeiden jullie toch ook via whatsapp
we hadden 26 april staan, maar ik weet niet precies, of ik wel die datum ga redden ivm de verbouwing van mn flatje. moet namelijk veel uit de dozen halen, en weer mn huisje gedeeltelijk indelen. dinsdag komen ze ook nog even kijken, weet niet precies waarna, geloof dat het ging om asbest