lianne484 schreef:? snap je niet dan denk ik het dus niet
Moet je even terug lezen, daar staat wat het idee is, dan zie je meteen de oplossing voor jouw 'probleem'
Het is trouwens ook leuk als je je even voorstelt!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
lianne484 schreef:Heb het gelezen.
Als ik het goed begrijp. Met de hele club bij iedereen langs gaan en er een gezellige dag van maken.
Lianne- 24 jaar- Spanbroek( paard hhw)- Boerin- model- eigen paard Gelders ( Gienie)
eline95enile schreef:Ik zal me ook even voorstellen dan,
Ik ben Eline, woon in Langedijk. Heb helaas geen eigen paard, verzorgde een halfjaar een ontzettend lieve haflinger maar die is helaas ingeslapen afgelopen december. Nu verzorg ik nog een aantal paarden op de stal waar hij ook stond, hele leuke paarden en meiden daar en we gaan geregeld met de hele boel op stap. Ik ben 18 jaar, zit nu in het eind examenjaar en hoop dit jaar te kunnen slagen en volgend jaar te beginnen aan InHolland alkmaar.
eline95enile schreef:Inderdaad, zo blijf je dan ook onder de paarden. Wat voor verzorgpaard heb jij?
AshleyRol schreef:Hoihoi,
Leuk dit!
Ik ben Ashley, 20 jaar en woon in Schagen.
Heb een eigen paard genaamd Gucci. Ze is 7,5 en zo'n 1.62
Het is een kwpn koffievos:D
Sta nu nog in Schagen maar moet daar weg, ik raad jullie de stal op de Oudedijk ook echt niet aan, doe het niet..
Dus als iemand nog een stal weet in de omgeving van Schagen? Mag ook bij iemand thuis!
Iselda schreef:Jammer dat ik verhuisd ben naar Zweden, had ik leuk gevonden. Kom uit Langedijk![]()
Hangt er even vanaf wanneer, maar misschien kan ik wel even gezellig meekomen als het heel toevallig in mei is en ik heb tijd hihi (ben dan 2 weken in Nederland). Als dat goed is natuurlijk! Maar mei duurt nog wel lang dus ik gok dat jullie voor die tijd al wel iets hebben gedaan
Tamara1991 schreef:Hoi allemaal, ik ben Tamara. Ik ben altijd wel in om wat gezelligs af te spreken. Gewoon gezellig samen iets doen of een fotomeeting organiseren (dat laatste helemaal leuk).
Ik ben 22 jaar, vorig jaar gediplomeerd van de opleiding hbo paard en management (diermanagament) en gecertificeerd paraveterinair. Ik werk nu voor koole ruitersport/ paardenrevalidatie NH.
Ik heb een eigen welsh B pony van 6,5: Binkie. En een bijrijdpony appaloosa x fjord, vlekkie
En ik heb het paard van ashley een half jaar ofzo bijgereden.
Leuk paard, leuke eigenaresse haha