Bokkers omgeving Schagen/Alkmaar?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

KimdeGroot94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-14 17:45

lianne484 schreef:
? snap je niet dan denk ik het dus niet :P

Moet je even terug lezen, daar staat wat het idee is, dan zie je meteen de oplossing voor jouw 'probleem'

Het is trouwens ook leuk als je je even voorstelt! :D

lianne484

Re: Bokkers omgeving Schagen/Alkmaar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 17:56

Heb het gelezen :+ .
Als ik het goed begrijp. Met de hele club bij iedereen langs gaan en er een gezellige dag van maken.

Lianne- 24 jaar- Spanbroek( paard hhw)- Boerin- model- eigen paard Gelders ( Gienie)

eline95enile

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 18:17

Ik zal me ook even voorstellen dan,

Ik ben Eline, woon in Langedijk. Heb helaas geen eigen paard, verzorgde een halfjaar een ontzettend lieve haflinger maar die is helaas ingeslapen afgelopen december. Nu verzorg ik nog een aantal paarden op de stal waar hij ook stond, hele leuke paarden en meiden daar en we gaan geregeld met de hele boel op stap. Ik ben 18 jaar, zit nu in het eind examenjaar en hoop dit jaar te kunnen slagen en volgend jaar te beginnen aan InHolland alkmaar. :)

KimdeGroot94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-14 18:32

lianne484 schreef:
Heb het gelezen :+ .
Als ik het goed begrijp. Met de hele club bij iedereen langs gaan en er een gezellige dag van maken.

Lianne- 24 jaar- Spanbroek( paard hhw)- Boerin- model- eigen paard Gelders ( Gienie)

Helemaal juist ja! In ieder geval met de mensen die graag fotograferen of model willen staan! Leuk! :)

KimdeGroot94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-14 18:34

eline95enile schreef:
Ik zal me ook even voorstellen dan,

Ik ben Eline, woon in Langedijk. Heb helaas geen eigen paard, verzorgde een halfjaar een ontzettend lieve haflinger maar die is helaas ingeslapen afgelopen december. Nu verzorg ik nog een aantal paarden op de stal waar hij ook stond, hele leuke paarden en meiden daar en we gaan geregeld met de hele boel op stap. Ik ben 18 jaar, zit nu in het eind examenjaar en hoop dit jaar te kunnen slagen en volgend jaar te beginnen aan InHolland alkmaar. :)

Jammer van het haffie.. Maar wel fijn dat je een leuk groepje op die stal hebt en daar nog een paar paardjes mag verzorgen!

KimdeGroot94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-14 19:52

Ik hoop dat er nog wat meer mensen zich zullen melden. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd! :)

eline95enile

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 16:22

Inderdaad, zo blijf je dan ook onder de paarden. Wat voor verzorgpaard heb jij? :)

KimdeGroot94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-14 17:20

eline95enile schreef:
Inderdaad, zo blijf je dan ook onder de paarden. Wat voor verzorgpaard heb jij? :)

Duncan, een ruin van 5 jaar. Ik verzorg hem pas sinds kort maar ik ben er echt super blij mee! Het is echt een schatje! Vandaag met mn nieuwe camera foto's gemaakt! Ik hoop dat er een paar leuke tussen zullen zitten!

AshleyRol

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 20:19

Hoihoi,

Leuk dit!
Ik ben Ashley, 20 jaar en woon in Schagen.
Heb een eigen paard genaamd Gucci. Ze is 7,5 en zo'n 1.62
Het is een kwpn koffievos:D
Sta nu nog in Schagen maar moet daar weg, ik raad jullie de stal op de Oudedijk ook echt niet aan, doe het niet..
Dus als iemand nog een stal weet in de omgeving van Schagen? Mag ook bij iemand thuis!

korbakimmy8

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 20:23

Hoorn hier! Mag dat ook:)

Iselda

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 20:24

Jammer dat ik verhuisd ben naar Zweden, had ik leuk gevonden. Kom uit Langedijk :)
Hangt er even vanaf wanneer, maar misschien kan ik wel even gezellig meekomen als het heel toevallig in mei is en ik heb tijd hihi (ben dan 2 weken in Nederland). Als dat goed is natuurlijk! Maar mei duurt nog wel lang dus ik gok dat jullie voor die tijd al wel iets hebben gedaan :+

KimdeGroot94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-14 01:06

AshleyRol schreef:
Hoihoi,

Leuk dit!
Ik ben Ashley, 20 jaar en woon in Schagen.
Heb een eigen paard genaamd Gucci. Ze is 7,5 en zo'n 1.62
Het is een kwpn koffievos:D
Sta nu nog in Schagen maar moet daar weg, ik raad jullie de stal op de Oudedijk ook echt niet aan, doe het niet..
Dus als iemand nog een stal weet in de omgeving van Schagen? Mag ook bij iemand thuis!

Waar mijn verzorgpaard staat gaat binnenkort iemand weg, is in sintmaartensbrug! Super gezellig groepje en het is goed geregeld voor de paarden! Ze staan lekker de hele dag buiten! Het is een kleine pensionstal bij iemand aan huis!

KimdeGroot94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-14 01:08

Iselda schreef:
Jammer dat ik verhuisd ben naar Zweden, had ik leuk gevonden. Kom uit Langedijk :)
Hangt er even vanaf wanneer, maar misschien kan ik wel even gezellig meekomen als het heel toevallig in mei is en ik heb tijd hihi (ben dan 2 weken in Nederland). Als dat goed is natuurlijk! Maar mei duurt nog wel lang dus ik gok dat jullie voor die tijd al wel iets hebben gedaan :+

Als dat het geval is kunnen we altijd in mei nog een x wat plannen! :)

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-14 15:17

Hoi!! Het lijkt mij ook wel leuk om hier aan mee te doen! Ik woon officieel in Hilversum maar mijn ouders in Langedijk dus zou ik altijd daar heen kunnen voor een weekendje :D

KimdeGroot94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-14 21:36

StillAngel schreef:
Hoi!! Het lijkt mij ook wel leuk om hier aan mee te doen! Ik woon officieel in Hilversum maar mijn ouders in Langedijk dus zou ik altijd daar heen kunnen voor een weekendje :D

Gezellig! Ik hoop dat er nog wat meer mensen melden zodat we een gezellig groepje bij elkaar krijgen! :)

Iselda

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-14 21:40

Ik hou het topic iig even in de gaten over mei en veel plezier als jullie ervoor ook wat gaan doen! :)

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-14 21:54

korbakimmy8 schreef:
Hoorn hier! Mag dat ook:)

tuurlijk gezellig
hoe zijn bij jullie het land en rijbak? hier is t weer lekker blubbie

eline95enile

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-14 22:05

Inderdaad lekker blubberig allemaal, maar daarvoor wonen we in Nederland denk :p

KimdeGroot94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-14 22:13

Ik ga het morgen beleven, ben bang van wel ja..

Tamara1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-14 22:25

Hoi allemaal, ik ben Tamara. Ik ben altijd wel in om wat gezelligs af te spreken. Gewoon gezellig samen iets doen of een fotomeeting organiseren (dat laatste helemaal leuk).

Ik ben 22 jaar, vorig jaar gediplomeerd van de opleiding hbo paard en management (diermanagament) en gecertificeerd paraveterinair. Ik werk nu voor koole ruitersport/ paardenrevalidatie NH.

Ik heb een eigen welsh B pony van 6,5: Binkie. En een bijrijdpony appaloosa x fjord, vlekkie

En ik heb het paard van ashley een half jaar ofzo bijgereden.
Leuk paard, leuke eigenaresse haha :+

Chantal511

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-14 23:01

Ik wil me hier ook graag melden! :))

KimdeGroot94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-14 23:24

Tamara1991 schreef:
Hoi allemaal, ik ben Tamara. Ik ben altijd wel in om wat gezelligs af te spreken. Gewoon gezellig samen iets doen of een fotomeeting organiseren (dat laatste helemaal leuk).

Ik ben 22 jaar, vorig jaar gediplomeerd van de opleiding hbo paard en management (diermanagament) en gecertificeerd paraveterinair. Ik werk nu voor koole ruitersport/ paardenrevalidatie NH.

Ik heb een eigen welsh B pony van 6,5: Binkie. En een bijrijdpony appaloosa x fjord, vlekkie

En ik heb het paard van ashley een half jaar ofzo bijgereden.
Leuk paard, leuke eigenaresse haha :+

Leuk allemaal zeg! Gezellig! Gaaf dat je bij paardenrevalidatie NH werkt, het ziet er daar altijd zo mooi en goed geregeld uit!

KimdeGroot94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-14 23:24

Chantal511 schreef:
Ik wil me hier ook graag melden! :))

Gezellig! Stel je je nog even kort voor? :)

Chantal511

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-14 23:28

Mijn naam is Chantal, ben 20 jaar oud en woon in 't Veld. Daar heb ik een hele lieve verzorgpony Jotnie. Een new Forest van alweer 16 jaar oud. Daarnaast rijd ik ook af en toe op Tarkan, het andere paard van de eigenaren van Jotnie. :)

KimdeGroot94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-14 23:44

Chantal511 schreef:
Mijn naam is Chantal, ben 20 jaar oud en woon in 't Veld. Daar heb ik een hele lieve verzorgpony Jotnie. Een new Forest van alweer 16 jaar oud. Daarnaast rijd ik ook af en toe op Tarkan, het andere paard van de eigenaren van Jotnie. :)

Super! Verzorg je Jotnie al lang?