Wat een leuk idee! Zou het erg gezellig vinden om mee te gaan.
Alleen ben ik 18 (bijna 19), ik weet niet of jullie daar op zitten te wachten? haha. Ik ga wel veel om met mensen in de 20, dus voor mij zou het totaal geen probleem zijn.
Misschien kunnen we al bedenken wat we willen gaan doen? Ik vind 't zelf altijd wel gezellig om uit eten te gaan.
Adamootje
Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)
Geplaatst: 03-02-14 00:37
Uit eten vind ik ook wel gezellig, al ga ik binnenkort al sushi eten. Misschien dat we dit keer weer tapas kunnen eten? Was de vorige keer ook in de smaak gevallen..
Maar mn laatste etentje bij Mister Shi was niet zo geslaagd, ging gezellig met 3 klasgenootjes uit eten. Met als gevolg dat we alle 4 een voedselinfectie kregen en 4 dagen ziek zijn geweest
Mochten we daar weer n keer heen gaan, dan kunnen we ook meteen bowlen of lasergamen al is t lasergamen daar wel anders dan in utrecht. In Houten is t 1 grote ruimte ipv gangen
Britt_Sisi
Geplaatst: 03-02-14 01:13
Ik vind alles prima! Yakimono en bowlen vind ik wel wat! Ik hou van bowlen hahaha Ik ben trouwens 21 maar voor mij maakt het leeftijdsverschil niet zo uit! Ik pas me wel aan qua gedrag hahhaa!
Laatst bijgewerkt door Britt_Sisi op 03-02-14 01:15, in het totaal 1 keer bewerkt
Bowlen en wokken doen dan in Houten? Ik vond 't eten daar vorige keer ook lekker!
Adamootje
Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)
Geplaatst: 03-02-14 11:16
Ik wil niets verpesten hoor, maar ik moet wel letten op de centen. Het liefst zou ik dus een van de twee doen (en dan kies ik toch voor het eten). Ik weet ook niet hoeveel bowlen kost? Ik kan er ook zelf voor kiezen eerder weg te gaan natuurlijk.
gesjellie, vond het er de vorige keer ook erg lekker.
Bowlen isop zaterdag na 19:00 €24,50 per baan per uur en op zondag €23,50. En die prijs deel je dan uiteraard door de aantal mensen op n baan, is meestal 6 geloof k
MusicELINE
Geplaatst: 03-02-14 11:54
Als het in Houten is ga ik niet mee denk ik... Tenzij het heel makkelijk te bereiken is? Ik ben afhankelijk van het ov namelijk en Utrechts is voor mij 30 minuten, maar veel verder wil ik eigenlijk niet reizen.