komt ineens ???? (ga geen naam noemen) af: "je mag geen les nemen hier."
Sonja: "Ik ben een vriendin van de vorige eigenares, ik kom haar gewoon wat helpen."
????: "Ja, hier zijn 70 eigenaars als ze voor iedereen een uitzondering gaan make..."

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anjatjeuh schreef:Vandaag had ik dus eindelijk mijn eerste privéles van Sonja,
komt ineens ???? (ga geen naam noemen) af: "je mag geen les nemen hier."
Sonja: "Ik ben een vriendin van de vorige eigenares, ik kom haar gewoon wat helpen."
????: "Ja, hier zijn 70 eigenaars als ze voor iedereen een uitzondering gaan make..."Hier word ik echt zo boos van, kan ik ook al geen les nemen
free schreef:Ik ben eigenlijk niet zo zeker of de mensen die ze ni kennen in MDH ne pony gaan kunnen huren. Ik denk da iemand da eerst is best vraagt ofzo
Titsia schreef:ik zou ook graag meewillen maar toch een vraagje.. Ben niet zo een held buiten(toch niet in grote groep), en dus mijn vraag word er ook gegalopeerd? want dan haak ik af, dan is mijn beestje niet meer te houden vrees ik
Titsia schreef:denk dat zoiets best word afgesproken vóór de wandeling?
Vind het zowieso wat gevaarlijk om in grote groep te gaan wandelen, paarden zijn wat nerveuzer,
anja ik en jij zullen op kop rijden(grapje he)
amargith schreef:nee, het wordt een rustige wandeling;
en eilandje, misschien kan ik nog wel voor een paard zorgen. Misschien zelfs een fjord. Ma zie je zondag, dus ... wanhoop nog niet