hamsterfan schreef:Er zijn inderdaad fotografen die nog een hoop moeten leren, maar daar is een meeting toch juist goed voor? Ik vind mezelf door alle meetings écht wel vooruit gegaan als ik even eerlijk mag zijn..
En dat kan je van te voren toch ook wel bepalen of de fotografen goed zijn?
Edit; Goede fotografen moesten ook oefenen voordat ze de kwaliteit konden leveren die ze nu leveren.
Daar zijn meetings ook voor, voor de meesten dan, om te leren, maar waarom dan zo uit de hoogte als fotograaf en klagen over dat er geen foto's gekocht worden door de modellen.
Wat is er mis mee om hier voor uit te komen en te zeggen dat je nog moet leren.
Waar ik altijd van baal is dat er altijd zo denigrerend over de modellen gepraat wordt en dat de fotograven kiezen, maar de modellen geen keuze hebben voor wie er achter de camera staat, die hebben alles maar te accepteren.
Hier biedt iemand 12 paarden aan en de fotograven buitelen over elkaar heen dat dit toch geen stijl is en dat men uit is op gratis foto's en dat de paarden geen toevoeging zijn op hun portfolio.
Als het andersom is hoor je niemand zeuren.
Maar misschien zijn de paarden niet allemaal bijzonder, maar landgoed Beeckestijn is schitterend en als je daar foto's zou kunnen maken zou dit wel degelijk een toevoeging kunnen zijn.
Daarnaast wat let je om de TS van advies te voorzien om de meeting behapbaar en aantrekkelijk te maken voor fotograven.
, alhoewel een black foto ook nog wel wil lukken)
Vind het ook altijd het eerlijkst als het op aanmelding gaat, maar ik begrijp ook wel dat fotografen uit de modellen kiezen, en dat fotografen vaak ook gekozen worden op wat zij kunnen. Ik snap het van beide kanten. Beeckestijn is inderdaad een schitterende locatie daar ben ik het zeker mee eens en is ook erg dichtbij de stal. 12 paarden zijn gewoon te veel voor op een dag.
@ wil me graag niet verder meningen in de discussie.