Meisjes! Over 1,5 week is het zover! Maar we moeten nog een lokatie en een tijd prikken.
Ik stel voor, niet te vroeg! Is 1300 uur voor iedereen haalbaar?
Wat tentje betreft, legio aan keus. Stairway to heaven, is vlakbij het station, de koning van Denemarken, ook vlakbij station, aan de oude gracht, of we lopen naar het Neude en kiezen daar een tentje?
Ach Japie, beterschap meis. Zorg maar goed van jezelf.
Meiden, even praktisch. 1. Wie gaan er nu mee zaterdag? 2. Wie gaat er met de trein en wie met de auto?
Ik denk dat we aan de hand van wie er met de trein en auto komt een duidelijk 'meetingpoint' kunnen afspreken? Ik heb gekeken naar het openbaar vervoer maar voor mij is dat lastig (en duur!). Dus ik wilde wel (een heel stuk) die kant op gaan met de auto. Ik begreep dat Allegra bekend is in Utrecht, dus misschien weet jij waar het beste te parkeren? Misschien een P+R ofzo, dat is misschien ook qua kosten een goed plan?
Ik zal Allegra in ieder geval mijn nummer pb'en. Misschien is het sowieso handig om nummers uit te wisselen met wie mee gaat?
Ik ga met de auto. Volgens mij is alles rondom het centrum betaald parkeren, maar ik weet wel een plekje, dan moet je alleen nog een stukje met de bus naar het centrum. Maar ik zal is even zoeken/vragen. Polivy misschien kunnen wij carpoolen? Weet niet wie er nog meer meegaat uit het zuiden? Maar denk idd dat het meetingpoint het handigst af te spreken is als we weten wie en hoe.
Hi meiden! Sorry ik ga definitief niet mee. We hebben dit weekend weer twee bezichtigingen en ik ben verder heel druk met een paar andere leuke dingen. Ik vind het wel jammer maar deze meeting komt me niet zo goed uit helaas pindakaas. Een volgende keer ben ik zeker van de partij!
Hoii!! Sorry helemaal niet meer gereageerd!! Ik kom met de trein want ik kan gratis reizen! Ik ben niet heel bekend in utrecht maar kan redelijk de weg vinden als dat nodig is ( suuper handig een telefoon met tomtom)
Allemaal te lopen vanaf CS! Maar, CS Utrecht is een ruim begrip.... En er is redelijk verbouwd de afgelopen tijd dus ik denk dat het er niet meer helemaal uitziet zoals ik gewend ben. Maar de Starbucks in de stationshal zit er vast nog. Zullen we dat doen?