Zullen we een datum gaan prikken? Ik kan eigenlijk alleen op zaterdagen omdat ik maandag naar het ziekenhuis moet en dat niet gaat als ik de dag ervoor een hoop gedaan heb.
Ik kan volgens mijn agenda alleen 8 februari niet. Dus roept u maar
Ik zal mij beetje voorstellen dan. Ik ben dus Richard en werk in Haarlem. (naam) ken ik via Bokt/feestboek, maar nog niet eerder ontmoet. Ik ben een jaartje net zo groen geweest als Nadia en haar heb ik wel ontmoet.
Lijkt mij leuk om samen sushi te maken en op te eten. Ik ben afgelopen voorjaar naar Japan geweest. Was echt super! Het eten was erg wennen en de sashimi die we daar hebben gegeten was zo vers dat... Laat de details maar. Ik vind sushi erg lekker om te eten, maar mensen in mijn omgeving vinden het niet zo bijzonder/lekker dus eet ik het eigenlijk ook veel te weinig.
Uit Japan heb ik natuurlijk wel een set stokjes meegenomen met een paardje erop. Die staat ergens op mijn FB. Ook een paardje meegenomen om je stokjes op te kunnen leggen, maar dit was helaas de laatste dus heb er maar eentje. Ik heb wel het 4-delig sushi servies laatst bij de Aldi gekocht.
Laatst bijgewerkt door Firelight op 02-02-22 14:23, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Naam op verzoek verwijderd
Telma heeft nu weer een hoefzweer na maanden gerommel met haar voorbenen. Zoals ze vandaag weer liep te strompelen, m'n hart breekt dan gewoon. Net gemaild met de DA en we gaan morgen weer verder met behandelen.