Heeeeujj, Zwolle kan natuurlijk prima vanuit hier! Ik zou even moeten kijken, maar ik denk haast, als Jasmina dat ook wil dat we haar best een keer op kunnen pikken als wij inhet zuiden zijn!
Hebben andere misschien ook een idee voor locatie of activiteit?
MarlindeRooz
Geplaatst: 27-12-13 23:30
Nou dan bij deze neem ik de organistatie wel op me als een van de stamoudsten.
Waar: Zwolle Wat: shoppen / ergens zitten lunchen Wanneer: Een zaterdag in Februari Wie: dat is nog de vraag. Kosten: trein + 5 a 10 euro voor lunchen.
Wie het niet eens is roept maar, maar kom dan zelf wel met een plan.
Laatst bijgewerkt door MarlindeRooz op 27-12-13 23:38, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik zal het dan wel optijd moeten weten, want ik moet dan vrij vragen van mijn werk. Ik werk eigenlijk altijd op zaterdag. De locatie vind ik in ieder geval goed!
Omdat ik niet van streepjes tussen lastiglezendewoorden zetten houd.
Eigenlijk lag het aan jezelf. Dit wijst erop dat jij je leesgedrag combineerd met je eetgedrag. Erg interessante symptomen van eetverslaving.. grapjuhhhh
LesleyxLinn
Geplaatst: 28-12-13 01:29
Locatie klinkt goed! Lunchen/shoppen ook. En wat betreft de datum, ik ben een afspraak aan het plannen op datumprikker.nl en daar kan je aangeven wanneer je kan.
Edit: even andere site zoeken, deze wil niet wat ik wil
Nogmaals edit: Het lukt niet
Laatst bijgewerkt door LesleyxLinn op 28-12-13 01:36, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik zou eerder zeggen, pak Utrecht. Dat is nou echt wat je noemt Centraal en je hebt daar ook een hele hoop. Uberhaupt al het hele grote winkelcentrum rondom Utrecht, zelfs bioscoop enal daar in de buurt nog. Ik vind Zwolle hartstikke leuk klinken en onder normale omstandigheden had ik dat ook prima uitgehouden, maar 2 uur met de trein, de hele dag op sleeptouw, 2 uur terug en m'n pony nog doen en hier nog een huishouden dat is echt iets te veel van het goede
Voor Zwolle sla ik dus over, dat is voor mij niet bepaald haalbaar
Als we eerst even kijken wie er door de locatie niet kunnen, dan kunnen we het nog wijzigen.
eclair98
Geplaatst door de TopicStarter: 28-12-13 11:30
Nou kijk, er zijn niet echt veel die actief meedenken, maar ik kijk hoe utrecht voor mij is.
1:11, is wel te doen, maar ik kijk ook naar de prijs en een retourtje kost iets meer dan 30E.
eclair98
Geplaatst door de TopicStarter: 28-12-13 11:39
En hoe is Apeldoorn bij jullie?
eclair98
Geplaatst door de TopicStarter: 28-12-13 12:23
Oja, je kan voor in het weekend van die kaartjes van de kruitvat halen bedenk ik me nu
LesleyxLinn
Geplaatst: 28-12-13 12:33
eclair98 schreef:
En hoe is Apeldoorn bij jullie?
Apeldoorn is voor mij beter Maar nog steeds niet te doen voor sommige mensen die verder weg wonen.. En al helemaal niet voor de mensen die via Zwolle moeten reizen. Dan is Deventer makkelijker.
eclair98
Geplaatst door de TopicStarter: 28-12-13 12:37
Jasmina, asjeblieft wordt niet boos en niet gekwest, maar wat is voor jou wel te doen!? Dan moeten we helemaal aan de grens gaan zitten en tja, dat is dan weer voor de meeste niet te doen, misschien voor jou en 1 of 2 andere. Kan je misschien bij iemand logeren en meereizen naar de meeting? Maar ik snap ook wel dat het voor jouw en je ouders geen fijn idee is. Ik denk ook maar hardop, maar ik weet het anders ook niet.