gewoon , de bakker slager enz enz, we gaan lekker sneukelen daar, heeeeeeeeeeeeerlijk!
RoxyVip
Geplaatst: 08-01-14 20:57
Mo, meekomen hoor jij, gezellig!!!
Jess, ik wil ook zeker echt op vrijdag hoor, heerlijk!!! Carpoolen kan zeker, Schoonhoven ligt vrij centraal, dus denk dat je ergens hier in de buurt wel langskomt. Nieuwegein ofzo?
Whahaa huisarts duurt wel ff voordat ie er is ben ik bang, en dan wel in je beste Frans hea! Ze praten daar geen Vlaams oid...
Gaan we idd gezellig zaterdag met zn allen shoppen! Is Carrefour of Delhaize ook goed??
Het is idd wel wat verder rijden Mo, maar als we carpoolen vallen de kosten ook wel mee denk ik zo... Er is daar wel ruimte voor 6 auto's dus daar ligt het niet aan whahaha! Vanaf hier is het, als het rustig is op de weg 3 uur rijden. Ik moet alleen wel even kijken of ik de auto heb... Zo niet, dan zou ik graag met iemand meerijden, dan brengt manlief me wel even op de afgesproken plek (hoop ik) haha!
Dimple
Geplaatst door de TopicStarter: 10-01-14 15:19
Ik kan evt ook naar station Utrecht rijden. Ik kan 6 personen meenemen. R heeft pech, die gaat maar fietsen dat weekend of zo Mijn auto is wel een alcoholist, maar is wel compfie
Heeft Peet ook eens mazzel, die hoeft het minste te rijden.
Heb er nu al zin in!! En ik wil graag sneeuw, kan dat?? Geef jij dat door Verona of moet ik dat zelf in 3-voud aanvragen??
Mo, wat is haalbaar voor jou? Utrecht of Houten? Dan kan je bij mij instappen! En Clau ook! (op vrijdag dan he! )