_Natasja_ schreef:Heb je niemand die een oogje op je paard kan houden?Ze letten daar wel op. Maar als ze bijvoorbeeld ziek word
Maar wie komen er nu:-Natasja-Sebastiaan -Jaydene -Danny-Yasmila-Floris?-Sanne?Zijn er nog twokkers die niet op bokt zitten die we even moeten informeren?
Maureen95 schreef:_Natasja_ schreef:Heb je niemand die een oogje op je paard kan houden?Ze letten daar wel op. Maar als ze bijvoorbeeld ziek word Dierenarts Maar snap dat de 1e O&N met paardje spannend is
Maureen95 schreef:_Natasja_ schreef:Heb je niemand die een oogje op je paard kan houden?Ze letten daar wel op. Maar als ze bijvoorbeeld ziek word Afhankelijk van wie er komen staan er volgens mij drie tot vijf auto's voor de deur. Met een half uurtje sta je dan bij je paard, da's geen probleem.
Maureen95 schreef:Oke ik kom Dat is je geraaien ook!Tas, ik heb effe je adres nodig dan kan ik eens uit gaan vogelen wat voor mij de meest efficiente reis word.
Ik meld me ook onder voorbehoud aan. Ik heb de 'luxe' dat ik moet kiezen uit 3 feesten...En laat kiezen nou niet mijn sterkste punt zijn...Ik houd jullie op de hoogte! Maar zet me maar op de lijst