Hier liggen in Februari ook nog pepernoten en chocoladeletters in de winkel. In Grou vieren ze namelijk Sint Pieter ipv Sinterklaas. Kan dan dus ook nog wel wat regelen
_helga_
Geplaatst: 06-12-13 11:07
Daisyree schreef:
Hoooi!!
Hier liggen in Februari ook nog pepernoten en chocoladeletters in de winkel. In Grou vieren ze namelijk Sint Pieter ipv Sinterklaas. Kan dan dus ook nog wel wat regelen
Ik ben jaloers!!
Autumnn
Geplaatst: 06-12-13 11:10
Daisyree schreef:
Hoooi!!
Tja of een meeting in Grou in Februari Voor sommigen wel een stukje reizen dan, maar dan zijn er wel verse pepernoten van de bakker en het hele dorp is in Sint sfeer. Misschien komen we Sint Pieter zelfs wel tegen
Autumnn
Geplaatst: 06-12-13 11:18
Daisyree schreef:
Tja of een meeting in Grou in Februari Voor sommigen wel een stukje reizen dan, maar dan zijn er wel verse pepernoten van de bakker en het hele dorp is in Sint sfeer. Misschien komen we Sint Pieter zelfs wel tegen
Ik ben alleen niet zo fan van Friesland sinds het uit is met m'n ex
Ja he? Vond het ook wel slim bedacht. Alleen jammer dat Grou niet wat centraler ligt... We hebben trouwens wel een treinstation, dus dat maakt het al iets makkelijker en het ligt aan de A32. Maar voor de Zuiderlingen is het haast niet te doen, snap ik ook wel weer.