Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pieteritus1 schreef:Den Dungen is niet saai hoor! We hebben gewoon winkels (al zijn het er niet veel), maar als je een beetje integreert in de gemeenschap, is het er echt leuk.
Inmiddels woon ik 14 jaar tussen Gestel en DD in en het bevalt me prima.
Elaine, waar ben je ergens gaan wonen in DD? Kant van het kanaal of juist aan de kant van Gestel?
elainelouise schreef:Ah mis je het niet dan?
Nou gezellig! Vlakbij mij (volgens mij)
Ik vind Helmond echt een rotstad.. Ooit een keer geweest, en echt nooit meer!!
Barbabientje schreef:Naja tot Vught, Rosmalen en Gestel vind ik nog gaan, maar dan op 2 voorwaarden:
1. Groot huis
2. Plek voor een paardje aan huis
PineApple schreef:elainelouise schreef:Ah mis je het niet dan?
Nou gezellig! Vlakbij mij (volgens mij)
Ik vind Helmond echt een rotstad.. Ooit een keer geweest, en echt nooit meer!!
Ja ik wil graag terug! Maar hier konden wij toen goedkoper een huisje huren. En mijn vriend studeerde toen ook nog in Eindhoven. Maar volgend jaar weer terug
SSmonamiSS schreef:Ik kwam uit die buurt! Woonde in Berlicum en zat op het elde in gestel! Maar dus bijna iedereen kwam uit den dungen! Juist een leuk dorp!! Ik weet niet hoe oud je bent Maar misschien kun je mensen leren kennen in de Majorcabar?? Mijn paardje stond bij het schijndelse woud! rijdt iemand daar?? Ik woon nu in Oostenrijk
Elise_0o schreef:Mag aan de andere kant van Den Bosch ook?
Ik woon nu in Velddriel, maar kom uit Vlijmen
Toen we net in Velddriel kwamen wonen keek ook heel het dorp me raar aan in de supermarkt. Na pas een jaar beginnen we hier pas mensen echt te leren kennen, maar dat komt meer omdat mijn vriend makkelijk contact met mensen maakt.