ik zou het ook wel erg leuk vinden! en de eigenaar van jelle ook! alleen hebben we geen trailer.. dus als er iemand is met een 2 paard trailer en langs maurik komt hij is een fries
Het, ik wil natuurlijk graag mee, maar de mijne is niet heel knap ofzo... Het is geen sportpony en hij zit lekker in zijn wintervachtje. Lijkt mij wel leuk maar ja, ik twijfel of jullie het dan leuk vinden.
Ik weet niet wat de TS wil maar normaal gesproken kiezen de fotografen de modellen. Dus je hebt best kans.
ECM
Geplaatst: 07-11-13 21:30
Oh en fotomeeting zou geweldig zijn! Heb altijd al een x willen kijken hoe dat gaat met mn redelijk jonge paardje. Mocht je modellen zoeken, ik kan erbij zijn! Hoewel mijn paard ook niet maatje sportpaard is en beeldschoon a la Totilas om maar zo te zeggen.
Ja oké , snap dat de fotografen graag zelf kiezen maar die willen toch juist paarden die er mooi uitzien en die uitstraling hebben. Mijn pony heeft op foto's niet echt een uitstraling, daar moet je voor vallen. Ik vind hem prachtig, maar een ander foeilelijk.
Ok, jij wil dus de eerste 8 modellen die kunnen? Ik respecteer je beslissing maar als fotograaf zijnde zou ik wel enige keuze willen hebben aangezien ik dit geheel gratis doe...als het even kan wil ik nog wat portfolio materiaal eraan over houden...
Koekeroekus
Geplaatst: 07-11-13 23:16
Ik kan dan! En ik wil heel graag mee. Heb je al een lokatie?
karin1994
Geplaatst door de TopicStarter: 07-11-13 23:18
ja precies, snap ik, heb je groot gelijk in!
maar ik snap ook de mensen, die gewoon graag meewillen gewoon omdat het in de buurt is en als je dan een paard heb wat net niet uitgekozen word is wel zuur
is het een idee om de fotograven 2 modellen te laten kiezen, geheel naar eigen keuze?
zullen we loten om de locatie of meeste stemmen gelden?
ik ben zelf voor ginkelse heide of harskamp omdat je daar een mooi ven hebt en veel afwisseling in bos en zandvlaktes
30 november lukt mij eventueel wel, maar moet morgen even overleggen over hoe of wat ivm met de trailer(die wordt gedeeld). Als er natuurlijk animo is voor mijn paard.
Nessie
Geplaatst: 08-11-13 01:03
Al de genoemde data lukken mij niet.. Had eroverheen gelezen dat het zo snel gepland werd. Draai vanaf eind november tm december alleen maar koopzondagen en de zaterdagen ook. Dus ik meld mij af met Carrera.
Het liefste wacht ik ook tot het nieuwe jaar maar de TS wil het snel doen. Dan loop je wel de kans dat er veel mensen niet kunnen.
En nee ik bedoel niet bij de schaapskooi, dat is de Ginkelse heide. Ik weet een ander plekje waar je auto's en trailers kwijt kan en daar heb je ook geljk de tankbanen voor actie foto's.
En je kan nu nog geen schema maken, dan moet eerst alles zeker zijn anders blijf je aanpassen...
Ik ben het trouwens eens met Marlies. Als fotograaf steek je onwijs veel tijd en energie in een meeting en wil je graag portfolio materiaal er uit halen. Maar als de groep niet veel variatie heeft of bestaat uit paarden waarvan ik al vergelijkbare foto's dan is het niet echt de moeite. Dat betekend natuurlijk niet dat er paarden zijn die lelijk zijn en die ik daarom niet op de foto wil zetten. Maar als ik al wat bruine sportpaarden in mijn portfolio heb dan heeft het voor mij weinig nut om naar een meeting te gaan met 5 bruine sportpaarden
Daarom gaat mijn voorkeur ook uit naar stemmen. Maar de TS beslist natuurlijk.
De Ginkelese Hei heb ik liever niet. Ik heb daar al meerdere meetings gehad.