Maar omdat sommige ouders niet willen rijden moet het maar in brabant ^^? Sorry, maar misschien kunnen we beter kijken naar een stad in het midden van het land en Utrecht ligt redelijk in het midden.
roooooss
Geplaatst door de TopicStarter: 05-11-13 20:31
Dat is wel waar, maar het hangt er ook vanaf waar de meeste mensen vandaan komen toch?
Zet anders op het lijstje alle mogelijke steden en dan kunnen we gaan stemmen, dat lijkt me het beste omdat we zo ervoor kunnen zorgen dat de meeste kunnen, iedereen mee eens?
Of amersfoort is ook redelijk centraal maar weer te ver vanuit Brabant
Maar iedereen moet toch water bij de wijn doen, jammer maar helaas. Ik wil wel wat verder met de trein, maar ik hoop dan ook dat sommige ouders wat verder willen rijden.
liefsmarleen
Geplaatst: 05-11-13 20:38
Het is niet zo van ouders willen niet rijden dus het moet maar hier, je moet het gewoon voor de meeste mensen makkelijk maken, en de meeste wonen in Brabant ..
Hé, het was met een gezellige bedoeling. Laten we het gezellig houden. Ik begrijp dat niet iedereen in de buurt woont, maar het is wel leuk als de meesten zouden kunnen komen. Kunnen we niet een plaats afspreken waardoor het voor iedereen mogelijk maakt?
Dat proberen we ook, maar het lukt niet echt... Ik snap dat ouders niet ver willen rijden, mijne ook niet. Maar ik (hopelijk begrijpen jullie dát ook) dat ik niet een halve dag in de trein wil zitten.
liefsmarleen
Geplaatst: 05-11-13 20:50
Daar gaat t niet over, jij wil geen 2 uur met de trein, ik dus ook niet.
Nee kijk. Jij zegt zelf dat je het te gortig is om zolang daarvoor in een trein te zitten. Dus voor mij net zo goed. En daarom zeg ik ook dat ik dan niet ga
eclair98
Geplaatst: 05-11-13 20:55
liefsmarleen schreef:
Nee kijk. Jij zegt zelf dat je het te gortig is om zolang daarvoor in een trein te zitten. Dus voor mij net zo goed. En daarom zeg ik ook dat ik dan niet ga