Volgens mij moet je sowieso eerder weg van je werk dan.. volgens mij gaat de laatste boot niet zo laat? Ik ben van plan om dan vrij te vragen een hele dag.
De laatste gaat op vrijdag om half 9 in de avond. Ik vind het ook geen probleem om in groepjes te reizen. De een zal liever een hele dag vrij nemen en de ander een paar uurtjes denk ik. Ik vind het zelf zonde van een dag... het is wel even afwachten hoe laat we daar in zouden mogen natuurlijk. Vaak is dat in het begin van de middag.
Nu alleen Judith en Tess nog denk ik? Dan kan ik al gaan reserveren geloof ik..
Dat weet ik niet... Ik heb nog geen reservering geprobeerd. Lijkt mij belangrijk om zeker te weten dat iedereen mee kan en t kan betalen voordat we daarover na denken
Nouja kan betalen ligt dus ook een beetje aan hoe het gaat met betalen Als we alles in 1x direct moeten betalen bij reserveren weet ik niet of ik dat kan
Denk mss aanbetaling. Op Texel moesten we altijd gewoon betalen bij de receptie maar wel aanbetaling geloof ik
Gnome
Geplaatst door de TopicStarter: 20-10-13 20:32
Oh Ik ben even een nep reservering gedaan.. je betaald 25% vooraf. Zou dus neer komen op 148 euro dus 12pp. Daar zit dan een annuleringsverzekering bij in twv 27.50. Lijkt mij wel verstandig. Anders is t nog minder.