Och Ilse, ik zie er ook niet uit in zwemkleding Maar dan gaan we wel in de lente naar duinrell Zijn ook de meeste stemmen voor Maar,,, wanneer in de lente...
Ilse"][quote="lijst schreef:* Ilkkah* Ikke_89* Annelou * Yessy* Kaliefje* Deesjuh* Newforestlover*Ilse*ShettyIk wil/ga alleen mee als er meedere uit deze richting gaan waar ik mee kan rijden.. Ik zal Dennis even vragen !! En het maakt mij niet uit wanneer.
Shetty"][quote="Ilse"][quote="lijst schreef:* Ilkkah* Ikke_89* Annelou * Yessy* Kaliefje* Deesjuh* Newforestlover*Ilse
we gaan dus in de lente?ik stel voor of gewoon in een weekend, of in een vakantie, n dan op maandag, da is het altijd het rustigste...
In de vakantie op een maandag Maar welke vakantie?Die in februarie?(word dan zo druk met meetings voor mij )
wanneer is die meetying nou en doen er ook jogens mee en wat is precies de bedoeling? Ik snap het niet meer
Is van het boktorgie (SC) weet niet of jij daar mee mee doet, zoja, dan is het geen probleem neem ik aan
Maar doen we het in de februarie vakantie? Of als die dan nog niet open is, op een zaterdag/zondag...Weet niet wanneer die open gaat...
ik ga nu ff op de site kijken wanneer ie open gaat...hij gaat pas 3 april open nog even: de toegangsprijs tikibad is 10 euro (als je via de site besteld), de toegangsprijs van het park 15,50...
3 april pas.... hmmm...Tja...Wat willen jullie... We kunnen ook gaan zwemmen, maar denk niet dat de meeste het daar mee-eens zijn...
ik vind dat we zoieso moeten gaan zwemmen, dan kunnen we met zn allen op die banden ronddrijven, dat is leuk
Ik vind zwemmen ook heerlijk, kijken wie ik het langst onder water kan houden voor die stikt Nee grof, doek niet
valt wel mee, en dat is leuker voor de mensen die er niet zo van houden ik durf toch niet in al die glijbanen