Hahahah dat herken ik Sanne. Maar zon plaat hebben we wel. Alleen dan de kleinere variant
chanelle14
Geplaatst: 23-09-13 14:17
Nou doe je dat, vlees erop en hotssss. Als we allemaal gewoon iets kleins meenemen? Ik kan wel een salade in elkaar flansen. Ohnee wacht, ik ging een taart maken.
ik zit met vevoer hahah wil best wel wat maken hoor alleen ik moet het dan ook 2 uur lang in de trein meenemen en of het dan nog wel zo lekker is. Ligt er aan wat je maakt dan maar met salade lijkt mij dat niet zo lekker
Ik twijfel nog steeds een beetje of ik vrijdagavond (of nacht eerder) of zaterdagochtend kom..
chanelle14
Geplaatst: 23-09-13 15:31
Oke grapje laatmaar. Ik bedenk me ook net dat ik eerst naar school moet dus dan moet ik de taart meenemen naar school en dat lijkt mij geen groot succes zegmaar.
Maar hoelaat ben jij van plan om heen te gaan dan Esmee, want wij gaan dan toch samen reizen? Wie nog meer uit Friesland trouwens, Lisa, Corine en Mare?
Ov kost denk ik minder.. een dag is gratis ander is met korting. Plus dat het zo ongeveer in de binnenstad is en parkeren dan oploopt of je moet eeenheel stuk lopen.