Ik doe nog even onder voorbehoud, paardje was vandaag niet zo lekker. Hebben jullie 'race' paarden? Ik kom anders bitloos namelijk. Paardje heeft forse diastasen, afgelopen dinsdag grof behandeld dus hij heeft tandpijn
gaucho
Geplaatst: 07-11-13 16:24
zowel Fuego als Angie houden wel van hard, maar zijn prima in te houden. Lijkt me ook wel het beste met waarschijnlijk een nog wat natte ondergrond.
Dan kijk ik even tegen die tijd hoe het gaat... Zijn 'niet westernruiters' (1tje) ook welkom? (durf t eigenlijk niet te vragen, want het is natuurlijk een western rit:)) Misschien dat mijn stalgenootje ook zin heeft, mits ze vervoer kan regelen.
ch_ntii123
Geplaatst: 07-11-13 17:13
Wanneer: zondag 10november Waar: Amsterdamse Bos Parkeren: parkeerplaats aan de nieuwe meerlaan in Aalsmeer, dit is vanaf de snelweg (A9), afrit Aalsmeer, richting Aalsmeer, linksaf de brug over de ringvaart over richting amstelveen, rotonde driekwart, 2e parkeerplaats aan de rechterhand. (1e rechts kan ook, is vlakbij) Hoe laat: 10uur
Wie tot nu toe: - Gaucho - Duke - Gimme_Spurs - Ch_ntii123
gaucho
Geplaatst: 07-11-13 20:52
wat mij betreft niet-westernruiter ook welkom hoor
Gelukkig, ik niet namelijk... Kunnen we evt pootje baden? Er staat me iets van bij dat iemand dat ook tegen me gezegt heeft dat dat kan in het adamse bos.
gaucho
Geplaatst: 08-11-13 18:51
Dat kan zeker, maar ik denk dat het niet alleen pootjebaden wordt met de regen van afgelopen tijd. Normaal komt het water tot aan de buik van mijn paard.