Leuk, heel veel plezier. Is een dag na mijn endurance wedstrijd dus Dushi heeft lekker een dagje vrij
fabske
Geplaatst: 25-09-13 08:26
quibje schreef:
sorry
geeft niet ik reedt met mijn eigen paardje western en laatste jaren ook wat klassieke dressuur. vandaar de spaanse outfit. nu heb ik een leen paardje wat ik in mijn oude westernvotje prop. maar ach ik mag vast nog wel mee toch ?
Quibje dr trailerslot is kaduuk dus ze kan helaas niet mee. Van de anderen heb ik geen telnr dus geen idee of die nog gaan. Ik heb Fabske al een berichtje gestuurd, maar ben bang dat ik morgen alleen ben..... ik ga dan alsnog maar wat later want het wordt mistig morgenochtend. ik kijk voor ik ga nog even in mn pb box en dan zie ik wel of eea nog door gaat. Hoor ik voor 10 uur niks dan trek ik mijn eigen plan
Hej meis ze gaan wel rijden heb ik begrepen Via fb ze zouden naar de roestelberg gaan Omdat een van de paardjes nog niet beter was. Zal haar ff berichtje sturen dat ze je moet antw.
dat heeft nu niet zoveel zin meer, ik heb haar via FB een berichtje gestuurd maar geen antwoord gehad. Ik zit nu nog thuis op de bank en ga straks met stalgenoot een buitenrit maken