@speurneus: je kunt hooguit even niet weten waar je precies bent, maar echt ver weg verdwalen kun je niet.
speurneusc
Geplaatst: 08-10-13 17:50
DubbelDun schreef:
@speurneus: je kunt hooguit even niet weten waar je precies bent, maar echt ver weg verdwalen kun je niet.
help ut je hopen, want nog zo'n monsterrit als vorige x redden we niet....al hebben we wel gelachen en was het een mooie rit, maar me benen en achterste waren het daar niet mee eens...
De donkergroene lijn was een foutje van mij De lichtblauwe lijn is niet de Koeweg zelf, maar daar loopt de rose en rode lijn al Eigenlijk volg je gewoon de brede tankbaan 3/4 van de route. Alleen de Koeweg is geen tankbaan.
Hey bedankt DD!!!! Gelijk een leuk kaartje voor zondag. Maar hij lijkt niet zo lang. Hoeveel km is dit ongeveer?
En weet jij of je nu bij die kudde paarden kunt komen? Ik begreep dat daar sinds vorig jaar een hengst tussen staat en dat je dus wat beter moet opletten nu. Hoe is jouw ervaring daarmee?
En ik heb altijd mijn GPS aan staan en kan dan zo zien waar we zijn en waar we nog heen moeten! Komt goed Speurneusc!
Die route is ong. 15 kilometer. Je kunt het paarden gebied nog wel in, maar er lopen ook zwarte koeien/stieren met gemene punthorens (het stierenvechtersras). Ik kom er wel langs, maar ga er nooit meer in. Dat gebied is zo groot (zowat 10 ha) dat je tegenwoordig geluk moet hebben wil je ze zien