amberboktt schreef:Er is vast wel iemand die een afstammeling van Sjors X Jasmijn wil verzorgen! HAHAH wat!?
JasmijnJoy schreef:renskesanne schreef:zonzo sjors had ik niet verwacht van jou Tja, Sjors is wilder dan je denkt! haha schijnbaar ja
renskesanne schreef:zonzo sjors had ik niet verwacht van jou Hu wattdan , wat dacht je dan van mijn ?
Mjetterd schreef:Ziet er gezellig uit !Lisette1990 schreef:Hahah dat was vast een gezellige dag aan de foto´s te zien!Hahaha , jazeker
Sjors schreef:renskesanne schreef:zonzo sjors had ik niet verwacht van jou Hu wattdan , wat dacht je dan van mijn ?Dat je in plaats van mij eeuhm verkrachte, haar verkrachte
JasmijnJoy schreef:Sjors schreef:Hu wattdan , wat dacht je dan van mijn ?Dat je in plaats van mij eeuhm verkrachte, haar verkrachte nou eigenlijk wel... haha nee eigenlijk helemaal niemand
JasmijnJoy schreef:Oooh oke Maar áls het zou gebeuren liever door Sjors? Oke sorry euhhm dat is een lastige natuurlijk het allerliefst niet maaruhh als het moet (om sjors niet boos te maken) dan liever door hem
renskesanne schreef:JasmijnJoy schreef:Dat je in plaats van mij eeuhm verkrachte, haar verkrachte nou eigenlijk wel... haha nee eigenlijk helemaal niemand Hij is wel lang En dan bedoel ik Sjors zelf
JasmijnJoy schreef:renskesanne schreef:nou eigenlijk wel... haha nee eigenlijk helemaal niemand Hij is wel lang En dan bedoel ik Sjors zelf arghh hmm goed dat je dat daaronder had gezet ik dacht eerst meteen door
sorry hoor ow sjors vind je trouwens zelf niet een beetje dat je profiel een beetje (klein beetje maar hoor) leeg is??
renskesanne schreef:sorry hoor ow sjors vind je trouwens zelf niet een beetje dat je profiel een beetje (klein beetje maar hoor) leeg is??Oeeh, nu gaan we research doen?