mmmm dan viert m'n vader z'n verjaardag dan gaat het mij niet lukken. Moet namelijk dan een auto huren en trailer, dan moeten m'n ouders erbij zijn... Ben dan ook pas net weer een dag terug van vakantie dus eerder gaat het mij sowieso ook niet lukken
22 september is ook een datum . Beter dan 14 september.
Ramona1993
Geplaatst: 07-08-13 22:46
hihi mandy beter 21 september dan, want Wendy wordt de 23e geopereerd, kan me voorstellen dat ze zich de dag van tevoren voor wil bereiden haha, maar ik vraag haar morgen wel even ze ze er over denkt
Ik zat te denken.. Hebben jullie nagedacht over wáár in het lingebos jullie het willen organiseren.. Rijden met paarden is daar namelijk lang niet overal toegestaan en losgooien ook niet.
Ik volg dit even, ik zou eventueel wel willen komen als fotograaf maar zo te lezen is het nog onzeker of het door gaat?!
Ramona1993
Geplaatst: 22-09-13 17:18
Ik zal binnenkort eens gaan rond bellen voor meer informatie, want we komen hier vast wel uit zodat het door kan gaan, bovendien zijn herfstfoto's met paarden natuurlijk ook heel mooi ..!!!
roooooss
Geplaatst: 28-09-13 16:08
Misschien kan ik wel met Trijntje komen, Het is een zwarte shetlander van 16 jaar Ik wil me wel ovb aanmelden totdat de datum bekend is. Ik zal even een foto opzoeken van Trijntje