Nee Carlijn eet alles en mag alles. Neem tenminsten aan dat je geen spruitjes gaat koken
Meloen
Geplaatst: 19-07-13 08:59
Emma lust vrijwel alles. Anders kan ik altijd een prakje meenemen.
Waar zit je aan te denken dan Henla? Misschien kunnen we wat meebrengen? Zeg het maar. Of anders moet je ff bijhouden wat je kwijt bent, dan delen we met z'n allen de kosten.
Mocht Douwe meegaan, dan is handiger dat ik bij Mandy instap. Goh wat een keus
Klinkt helemaal prima en meer dan genoeg zo Ik zal sowieso wat stokbrood meenemen die zondag dat is er ook altijd overal wel lekker bij.
Sjapaz
Geplaatst: 19-07-13 10:15
Douwe eet niet mee! Hij reed sowieso niet mee in de auto hoor Meloen, dan zou hij met de trein komen, later. Maar dan blijven Sophie en ik gezellig eten!
Salsaatje, dan moet jij het stokbrood maar doen! Wat zal ik doen?
Hihi ik vind het ook altijd leuk om hapjes te maken enz. Zit er hard aan te denken ook even een paar gevulde wrapjes te maken. Heb de spullen daar voor toch altijd wel in huis.
Douwe met z'n voeten in z'n nek was nog charmanter geweest
Sjapaz
Geplaatst: 19-07-13 11:54
Joh, ik had hem gewoon skeelers aangetrokken en een touw gegeven!
Henla
Geplaatst door de TopicStarter: 19-07-13 12:11
Heb patatjes gehaald met aardappelsalade en rundvleessalade. Ananas Van die snoeptomaatjes Varkensvlees om spiesjes van te maken en satesaus voor erbij kleine gehaktballetjes, frikadel en knakworstjes om lekkere spiesjes voor de kinderen te maken
Heb zo geen idee wat het me gekost heeft.
Parasol weet ik nog niet Mandy. Buurvrouw is niet thuis nu. Zal hubs straks als hij terug is eens vragen om haar een whatsapp te sturen. Hij heeft d'r nr wel. Denk dat het geen probleem is, maar als hij wel mee moet laat ik het weten
Hubs haalt nog even een extra zwembadje bij de Action. Anders wordt het zo proppen voor de kindjes
Salsa
Geplaatst: 19-07-13 15:05
Oh Henla lekker hoor! Carlijn zal blij met je zijn wbt eetkeuze. Die komt zondag tonnetje rond thuis Doe anders even een inschatting van wat het gekost heeft. Komt niet op een euro aan hoor
Moet ik eventueel ook nog een badje meenemen? Wij hebben een kleine met een dakje er boven.
Hihi wij hebben een jungle met toekan op de rand die carlijn gebruikt als paardje.
Carlijn gebruikt tegenwoordig alles als paardje maar gelukkig is de kat nog te snel voor haar. Wel probeerd ze die telkens op te pakken. Goedzak is het gelukkig en tja anders heeft Carlijn een keertje pech
Henla
Geplaatst door de TopicStarter: 19-07-13 20:46
Heb even gekeken en kom voor het avondeten op €30. Als we kunnen delen heel fijn Weet niet of iemand nog wat voor het eten er bij wil halen, anders doen we dat er bij op.
Parasol is gelukt en tuinstoelen ook! Nog een zwembadje weet ik niet of dat gaat passen, maar kunnen we proberen Heb nu 2 van deze
Malima
Geplaatst: 19-07-13 21:07
We zijn met 4 toch? Dus 7,50 pp.
Toch?
Als jij vlees enzo hebt dan haal ik dat verder niet meer.
Mag ik het overmaken henla, want heb eigenlijk nooit geld in huis.
Als iemand nog skinny broekjes in 86 heeft die weg kunnen heb ik wel interesse!
Ik heb allemaal noppies broeken maar die zijn allemaal veels te wijd en ziet er niet uit.
Overmaken is geen probleem hoor Mandy. Heb voor ons alleen satestokjes op de bbq. Weet niet of iedereen dat voldoende en lekker vindt. Hubs eet ook mee, dus zijn met z'n 6en. Allemaal €5
Ik moet morgen nog ff langs winkel. Wordt wel even kijken wanneer, want broer en vrouw (plus kids) komen morgenvroeg al om 11 uur. En dan 's Middags naar 'attractieparkje'. Dus eh.... Wie wat waar wanneer is nog even de vraag. Haha.