Misschien nog een lijstje maken met wie er nu eigenlijk nog mee gaat? Ik kan er niet wijs uit worden met hoeveel we nu gaan? (al maakt het me niet uit maar dan kunnen we er wel rekening mee houden).
Buitencentrum De Blauwe Schuur Burgwal 10 3958 ER Amerongen
Wie gaan er mee:
janneke584 Karina_1979 Naomi_Haffie Zoek piezze
Klopt het zo?
janneke584
Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-13 09:42
Zo zou het moeten kloppen ja. En qua tempo. We passen ons gewoon aan elkaar aan. Mijn paard gaat echt niet bij de rest weg of in galop voorop. Zolang de rest niet gaat racen, doet mijn paard dat zeker niet. En het is ook nog eens een Fries met veel actie in de galop, dus heel hard kan ze niet, haha
Die van mij heeft wel veel conditie, maar niet in het bos. Want achter iedere boom kan een monster zitten, dus dat moet ze goed in de gaten houden, haha. En galop kost ook nog veel moeite.
Mijn Wibi is met een ander paard erbij heel stoer maar alleen een groot watje... Die gaat er ook zeker weten niet vandoor. Conditie van Wibi is ook niet optimaal maar 2 uurtjes moet ie wel vol houden.
FerroSandy
Geplaatst: 11-09-13 12:49
Ik ga zeker weten mee, moest nog even kijken of het ging lukken. Maar heb wat kunnen regelen met de trailer. Dan zijn wij de 22e ook daar.
Hoop dat mijn ruin het uit hou die 2 uur want hij heeft ook weinig conditie.
Er kan met ons niemand mee rijden want wij hebben 1 paards trailer.
Laatst bijgewerkt door FerroSandy op 11-09-13 12:55, in het totaal 2 keer bewerkt