we klinken precies hetzelfde (prettig gestoord en veel hobby's ) maar ik ben helaas ietsje te jong denk ik

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lasca_1987 schreef:Hoi,
Ik ben Martine, 25 en woon in Amsterdam. Woon nog bij mijn ouders en mijn zus woont ook nog thuis (28). Heb ook geen vrienden, maar dat komt mede doordat ik gepest werd op school. Ik heb bij de ah gewerkt, maar verder geen sociale contacten gemaakt voor vriendschappen.
Nu studeer ik front officemedewerker aan t roc airport in Hoofddorp. Maar daar houd ik helaas geen vriendschappen aan over doordat ze mij niet accepteren met de hobbies die ik heb. Maar hoop in nov dat t beter gaat tussen mn klasgenoten en mij. Ik heb wel 1 vriendin in Oisterwijk wonen, helaas heeft zij t veel te druk om af te spreken.
Mijn hobbies zijn; paarden, fotografie, mijn eigen dieren, de Efteling, musicals en ik zal vast nog wel iets vergeten.
kellyxx schreef:Leuk idee!! Ik ben Kelly, 19 jaar en ik woon in eindhoven. Ik heb de pabo gevolgd afgelopen jaar maar besloten om te stoppen. Ik ga aankomend schooljaar beginnen met sociale studies. Hobby's: Paarden, honden, sporten, zingen