Gezellige meiden uit heel NL gezocht voor vriendschap!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xZiva_

Re: Gezellige meiden uit heel NL gezocht voor vriendschap!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 23:56

hé wat jammer..
we klinken precies hetzelfde (prettig gestoord en veel hobby's ) maar ik ben helaas ietsje te jong denk ik :n

Ylvy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 23:59

leeftijd zou toch niets uit moeten maken als het maar gezellig is? :)

appiesjappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 07:13

ik ben dus Linda ben 27 jaar woon in Hoogeveen. Ik heb een friese merry en een lieve kleine B pony. Woon samen met mijn vriend. Ik ga ongeveer 2 keer in de week naar de sportschool en probeer om de dag te gaan paardrijden

Marjan1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 07:26

Wat leuk dit. Ik meld me ook graag al ben ik volgens mij wel de oudste.
Ik heb nooit veel vrienden gehad, was altijd wat meer op mezelf. Maar de vrienden die ik had ben ik na het overlijden van mijn vader langzaam kwijtgeraakt. Werd ze toch te moeilijk blijkbaar.
Maak nu ook niet zo snel nieuwe vrienden omdat ik het moeilijk vind mensen nu te vertrouwen.

Ik ben 29 en woon samen in noord limburg. We hebben een huis gekocht in Grubbenvorst waar we volgende maand intrekken. Nu nog flink aan het verbouwen.
Heb een 8 jarige KWPN ruin waar ik fanatiek mee train. Verder loop ik hard en schilder ik wat. O en ben gek op films.

ankehoix

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 07:48

Als leeftijd niet uitmaakt wil ik me ook wel heel graag melden!
Ik heb ook al heel de HK afgezocht voor leuke topics om in te kletsen en hier is er eentje :D

Ik ben Anke, ik ben 16 jaar, zit op 4 VWO en heb thuis 7 paarden staan. Ik woon in Friesland.
Als iemand meer wil weten, vraag maar raak :D

Kim_89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-13 09:57

Ik denk dat het handig is dat iedereen die andere mensen wil leren kennen, hier gewoon een oproepje neerzet :) Dan kan iedereen gewoon een PB sturen naar degene met wie hij/zij contact wil.

Ik krijg ook graag een PB voor wie contact met mij wil :) Qua leeftijd graag wel tussen de 20 en de 30!

Marjan1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 10:03

Leuk idee. Stuur me maar een pb.
Graag ook boven de 20.

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 10:08

Mij mag je ook PB sturen

Ik ben Maureen en ik ben 17 jaar. Woon op mezelf in Barneveld.
Doe nu MBO paardenhouderij niveau 3 en ben zelf intensief bezig met NH. Geef ook lessen enzo. Sta ook open voor andere takken van de sport zoals dressuur en springen. Vind dit ook leuk om te doen.
Zelf ben ik best een introvert persoon maar als ik me op mijn gemak voel spring ik zo over naar extrovert :D
Ik was vroeger best veel op mezelf maar ik zoek nou wat vastere vriendschappen waar je ook op terug kunt vallen
Dit was het wel zo een beetje ;D

Ylvy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 11:33

Marjan1984 schreef:
Graag ook boven de 20.

Is bijna 19 ook goed?
Ik kom namelijk iedere zaterdag in Grubbenvorst en woon er niet al te ver vandaan

Avalon87

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 11:43

Goh leuk, zoveel verschillende mensen, leeftijden en verhalen.
Bij mij zijn ook veel vriendschappen verwaterd. Iedereen slaat een andere weg in en iedereen heeft het druk ( maar daar heb ik zelf ook een aandeel in :)) Maar een leuk clubje om soms wat leuke dingen mee te doen is welkom. Ik woon vlakbij Tilburg (NB) maar heb ov, dus niet zo heel regio gebonden

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 11:44

Lasca_1987 schreef:
Hoi,

Ik ben Martine, 25 en woon in Amsterdam. Woon nog bij mijn ouders en mijn zus woont ook nog thuis (28). Heb ook geen vrienden, maar dat komt mede doordat ik gepest werd op school. Ik heb bij de ah gewerkt, maar verder geen sociale contacten gemaakt voor vriendschappen.
Nu studeer ik front officemedewerker aan t roc airport in Hoofddorp. Maar daar houd ik helaas geen vriendschappen aan over doordat ze mij niet accepteren met de hobbies die ik heb. Maar hoop in nov dat t beter gaat tussen mn klasgenoten en mij. Ik heb wel 1 vriendin in Oisterwijk wonen, helaas heeft zij t veel te druk om af te spreken.
Mijn hobbies zijn; paarden, fotografie, mijn eigen dieren, de Efteling, musicals en ik zal vast nog wel iets vergeten ;).

Mijn pb staat ook open.. Wel vanaf een leeftijd van 20 jaar.

AaronYve

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 11:44

Hoi dames boven de (19) 20 die contact zoeken.. Klinkt als een advertentie die je weleens in de krant ziet haha
Maar ik meld me graag hiervoor aan :)

Ik ben Yvonne en kom uit het mooie Limburg. Heb 2 paarden en een hele lieve vriend.
Woon samen en heb hier thuis nog 2 katten rondlopen. Ik ben nuchter en relativerend maar ook zorgzaam en betrouwbaar. Heb een beetje hetzelfde als jou marjan, wat betreft het vertrouwen in vrienden. Dus ik hoop dat er hier misschien wel leuke vriendschappen kunnen ontstaan.

Marjan1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 12:09

deviltjh schreef:
Marjan1984 schreef:
Graag ook boven de 20.

Is bijna 19 ook goed?
Ik kom namelijk iedere zaterdag in Grubbenvorst en woon er niet al te ver vandaan

Ja hoor :-)

Cheiba

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 13:19

Nou dan zal ik ook ff een oproepje neerzetten :P
Ik ben 24 en woon vlakbij Nijmegen. Iemand uit mijn regio die contact wil kan me een pb sturen.
Graag wel boven de 20 ;)

_PatriciaH

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 16:30

Ik meld me dan ook :D
Ik ben 32 jaar, woon in Haaften met man en hond, ben prettig gestoord maar kan ook zeker serieus zijn.
We hebben twee paarden en zijn kinderloos.

Nedra

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 19:53

Ik meld me ook hier.

Ik ben Linda en ben 25 jaar en woon op dit moment in de buurt van Tilburg. Ik woon samen met mijn vriend en we hebben aan het begin van het jaar ons eerste huisje gekocht. Dit staat echter niet in de buurt van Tilburg maar meer in de regio Breda.
Ook ik heb meegemaakt dat vriendschappen verwateren en/of dat de vriendschappen erg oppervlakkig blijven ook al ken ik deze mensen al langer. Het lijkt wel of dat de neuzen nooit dezelfde kant opstaan en dat we gewoon te veel verschillen van elkaar.
Mijn hobby's zijn: Lezen shoppen, naar de bioscoop gaan, gezellig kletsen en/of theeleuten.

Mocht er iemand interesse hebben dat staat mijn mailbox natuurlijk open.

MusicELINE

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-13 19:58

Leuk idee! Ik zit als een tijdje op een gelijkwaardig topic gewacht, maar nooit aan gedacht het zelf te openen. :')

Ik zal mezelf ook even voorstellen. Ik ben Eline, 18 jaar en eerstejaarsstudent in Groningen. Ik doe naast paardrijden ook aan volleybal, en ik houd van muziek, tekenen en uitgaan :Y)

Mijn PB box staat open :D

Catori

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-13 20:05

Hier een 34jarige troela die dol is op dieren en natuur uit de randstad.
Werk in de kinderopvang met 14 eigenwijze peutertjes.

Zou het leuk vinden pb-tjes te krijgen :)

Kermis

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-13 20:11

Hoi :D
Ik ben Emily, 19 jaar (12-10)
En woon in Noord Holland.
Ik woon samen met mijn vriend, 2 honden, kat en 2 ratjes. Ik heb een eigen paard van 3 die op het moment beleerd word.
Ik heb geen baan, maar ben op de woensdag middag vrijwilligster bij een dagbehandeling voor dementerende ouderen.
Mijn hobby's zijn lezen (ben Stephen King gek), ik volg 1x in de week een curcus bij de hondenschool, op vrijdag avond met mijn jongste, plakboeken maken en bakken doe ik graag.
Lijkt het je leuk om met mij te kletsen, pb staat open!
Groetjes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-13 20:14

Ik ben een autist en heb al sinds mijn 9de geen echte vriendinnen meer die langs komen , naast school toen en nu de zorgboerderij heb ik niks. Wil graag eens een concert doen of leuk ergens heen , kom uit Heerenveen.

badass

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-13 20:18

Hallo, ik ben Marit en ik ben 15 en zit in 3 havo
Ik woon vlakbij R'dam
Ik heb 2 verzorgpaarden en ik zit op kickboksen en soms fitness ik.

Eleandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-13 20:22

kellyxx schreef:
Leuk idee!! Ik ben Kelly, 19 jaar en ik woon in eindhoven. Ik heb de pabo gevolgd afgelopen jaar maar besloten om te stoppen. Ik ga aankomend schooljaar beginnen met sociale studies. Hobby's: Paarden, honden, sporten, zingen :)

Wat leuk, ik woon ook in Eindhoven (en soms in Venlo ) :D Ik ben 19 jaar oud, heb 2 jaar lang een beetje de wereld rondgereisd en een studie geprobeerd, maar ga vanaf September beginnen met Psychologie in Nijmegen of Tilburg. Mijn hobbies zijn paarden, extreem amateuristisch schilderen, geocachen en ik kijk graag films/series. Zou leuk zijn om wat nieuwe mensen te leren ken om wat gezelligs mee te gaan doen.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-13 20:34

Dan zal ook ik me maar eens melden.

Ik ben Gail, 21 jaar. Ik studeer Fysiotherapie aan de Hva van Amsterdam. Ik zit nu in het eerst jaar, en ben bezig met het afronden daarvan. (best wel pittig)

Ik kom zelf uit het Gooi, al woon ik in een normaal rijtjeshuis :+ . Ik woon (jammer genoeg) nog bij mijn ouders, samen met mijn verloofde. Een trouwdatum staat nog niet vast, aangezien we eerst een eigen plekje willen hebben.

Verder heb ik 2 Haflingers waar ik heel fanatiek mee rij, en waar ik veel plezier aan beleef.

Ik ben zelf, spontaan, een beetje maf, lief, rustig, een luisterend oor, hou van kwebbelen, praktisch ingesteld, soms een beetje kritisch, maar wel heel erg eerlijk.

Verder vind ik het buiten de paarden om ook heel erg leuk om af en toe uit te gaan, een drankje pakken, gezellig shoppen, theeleuten, filmpjes pakken enz enz.

Ik heb vroeger in een grote vriendengroep gezeten, maar doordat mijn nu verloofde een heel licht huidskleurtje heeft (hij is de grotste kaaskop die ij ken, en nederlandser dan nederlands) werden we niet geaccepteerd en ben ik op die manier uit de groep gewerkt zegmaar. Sinds die heb ik geen echte vrienden meer. Ik be. Te volwassen voor mensen van mijn leeftijd, waardoor het vaak niet klikt, of heel snel stuk loopt. Over het algemeel ga ik het liefst met mensen om die een jaar of 4 ouder zijn dan ik, zonder saai te zijn. Maar door de studie blijkt dit nogal een uitdaging.

misschien loop ik hier wel iemand tegen het lijf? Zou leuk zijn :)

Papegara

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-13 20:45

Hoi TS,

Ik zal mezelf even voorstellen:

Mijn naam is Jennifer, ik ben 19 jaar en woon in Wijchen.
Heb de opleidingen paardenhouderij en beveiliging gedaan en werk nu full-time.
Ben in het bezit van een lieve vriend, een Duitse herder en 2 paarden.
Ik woon nog bij mijn ouders, maar wil over een aantal jaar met mijn vriend gaan samen wonen. Voorkeur een leuk boerderijtje met onze paarden aan huis.
Mijn hobby's zijn mijn dieren, fotografie, shoppen, hardlopen en mijn vriend. ;)

Heb wel vriendinnen, alleen zijn ze allemaal helaas erg druk bezet, vaak moe en kan er bijna niet van op aan.
Ik ben altijd in voor een gezellig gesprek, vriendschappen sta ik ook voor open. :j :D

KletsKoekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-13 21:04

He wat leuk, zal me ook even kort voorstellen.

Ben Mellanie, 24 jaar en woon samen met mijn man en zoontje van 4 maanden. Ik ben zelstandige en werk aan huis. Woon overigens in gelderland tussen arnhem en nijmegen.

Houdt van winkelen, terrasje pakken, uit eten, koken, eigenlijk wel vanalles, ben lekker ondernemend.
Heb wel wat vriendinnen maar veel zijn druk en werken wisseldiensten of wonen ver weg.

Lijkt me leuk om zo wat contacten op te bouwen, inbox staat open :)