Groenraven sowieso niet daar mogen geen mensen les komen geven van buitenaf. zilviashoeve niet veel info op website lijkt erop dat die alleen springen doen? Maar kan ik ff mailen.
Bonny_CT
Geplaatst: 05-07-13 14:12
Die laatste lijkt me ook wel wat.. Denk dat het bij hcgroenraven en de zilfiashoeve ook erg druk is.. Aalsmeer is niet heel ver van utrecht hoor, valt reuze mee.. Ik denk dat Kim T. hijssen daar ook nog wel heen wilt komen
Mensen ik heb een leuke gevonden in Montfoort net onder utrecht binnenbak 20x40, buitenbak 20x40 en 20x60 met zwanenbergbodem. mensen van buitenaf voor 10 euro per keer misschien valt iets te twisten voor een clinic daar ook in prijs
Gewoon mailen. We zitten er toch niet meteen aan vast!
Queelens
Geplaatst: 05-07-13 14:22
Is er trouwens iemand voor in om clinicgever te zoeken/regelen? Eventueel alle drie even contacten die hier genoemd zijn (j.esse, ki.m, ton.nie)? Of even een manier bedenken hoe we uit gaan vechten wie t word haha. J.esse zie ik de 25e misschien nog dan komt die mij en paar meiden uit ander topic les geven dus kan wellicht dan aan hem vragen als we voor hem gaan. weet ook dat 45 euro per uur is dus als met 2 man bent 22,50 per uur.
Bonny_CT
Geplaatst: 05-07-13 14:23
Die van jou wordt mij echt te ver femke, is 130 km rijden.. Die andere zit ik ook al op 110.. Kijken jullie maar, dan kijk ik daarna wel of ik mee ga.. Of we moeten tussen amsterdam en utrecht in kijken.. Vanaf den bosch is het naar aalsmeer 80 km.. Dat is iets meer centraal dan denk ik
Poe maar lastig zeg met die locaties. Hoger dan Maarssen wordt voor mij weer te ver. Ik ben al zeker een half uur onderweg om richting Den Bosch te rijden vanaf de stal. Maarssen is dan zeker 1,5 uur. Daar ligt voor mij dus wel de grens.
Wat houden we dan over: Maarssen, Vleuten, Woerden, Veldhuizen, Montfoort? Of kan Houten, Vianen en Nieuwegein ook nog voor jou Bonny?
Is het anders een idee om 2 clinics te organiseren? 1 voor Noord en 1 voor Zuid?
Het zal namelijk waarschijnlijk op een zondag worden denk ik en ik denk dat ik tot eind oktober nog maar 3 zondagen vrij heb waarop ik kan.. Rest is al vol gepland.. Dat maakt het ook wat lastiger voor mij
Wow heel het topic gemist. Ik ken ze allemaal niet, ik zou het wel heel leuk vinden om een bekender persoon te hebben eigenlijk... Zeker omdat ik een grote afstand moet rijden..