Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik woon pas sinds kort in Alkmaar. Mijn 2 jarige pony staat in Egmond A/D Hoef.aniek1985 schreef:Charlotte 28 jaar- Winkel- op vakantie van: 1 juli t/m 8 juli
Kelly - 19 jaar - Anna Paulowna - op vakantie van: 7 juli tm 18 juli
Martine - 25 jaar - Amsterdam - 26 juli tm 12 augustus
Lisa-18-Alkmaar- niet op vakantie, pas wel op een huis met hond, van 22 juli tot 7 augustus.
Nina - 22 - Uitgeest - 8 tm 12 juli op vakantie
Lizzy - 20 - Krommenie - 6 t/m 13 juli op vakantie
Aniek - 28 - Schagen - Niet op vakantie
Eline - 22 - Alkmaar - 12 t/m 19 augustus op vakantie

/ zaankanter, net hoe je het noemt
Gaat helaas in augustus naar Groningen verhuizen voor een jaartje vanwege de stage van zijn eigenaresse. Heb al afgesproken met een stalgenoot dat als mijn verzorgpaard weg is, ik haar paard mag doen. (merrie, Jazz x Michelangelo ) 
Na een half jaar ongeveer verkocht zijn eigenaresse hem, dus moest ik weer op zoek naar een andere verzorgpony. Dat werd dus een reus van een paard, Amazing heette hij. Daar mocht ik niet op rijden omdat ik te weinig ervaring had maar ik heb hem een dik jaar verzorgd. Toen kreeg ik mijn eigen pony, Sander, een onwijs lieve fjord. Die heb ik van mijn 14e tot mijn 17e gehad en toen moeten verkopen vanwege tijdgebrek
ik mag hem gelukkig altijd komen opzoeken bij zijn nieuwe huisje
Ik heb dus ook een vriend.
), ik houd van lezen, tekenen, schilderen en van eten ^^ 
Edit 2: Komend schooljaar loop ik stage bij het Paardenrevalidatiecentrum in Bergen

Talietjuh schreef:Wat ontzettend gezellig dat er zoveel aanmeldingen uit de buurt gekomen zijn!
Charlotte 28 jaar- Winkel- op vakantie van: 1 juli t/m 8 juli
Kelly - 19 jaar - Anna Paulowna - op vakantie van: 7 juli tm 18 juli
Martine - 25 jaar - Amsterdam - 26 juli tm 12 augustus
Lisa-18-Alkmaar- niet op vakantie, pas wel op een huis met hond, van 22 juli tot 7 augustus.
Nina - 22 - Uitgeest - 8 tm 12 juli op vakantie
Lizzy - 20 - Krommenie - 6 t/m 13 juli op vakantie
Aniek - 28 - Schagen - Niet op vakantie
Eline - 22 - Alkmaar - 12 t/m 19 augustus op vakantie
Inge - 22 - Tuitjenhorn -...
Chantal - 21 - Hoorn - Ga niet op vakantie![]()
Inge ik heb je erbij gezet, leuk dat je erbij bent, ga jij nog op vakantie?
Talietjuh schreef:We zouden een locatie uit kunnen kiezen, bijvoorbeeld door te stemmen op de locatie van je voorkeur.
Alkmaar-
Schagen-
Schoorl/Bergen
Tuitjenhorn-
Heerhugowaard-
.....-
Mij maakt het niet zo veel uit