Boktmeeting: Alkmaar, Heerhugowaard, Schagen en omgeving!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

aniek1985
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 18:49

Charlotte 28 jaar- Winkel- op vakantie van: 1 juli t/m 8 juli
Kelly - 19 jaar - Anna Paulowna - op vakantie van: 7 juli tm 18 juli
Martine - 25 jaar - Amsterdam - 26 juli tm 12 augustus
Lisa-18-Alkmaar- niet op vakantie, pas wel op een huis met hond, van 22 juli tot 7 augustus.
Nina - 22 - Uitgeest - 8 tm 12 juli op vakantie
Lizzy - 20 - Krommenie - 6 t/m 13 juli op vakantie
Aniek - 28 - Schagen - Niet op vakantie

eline1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 19:01

Oh wat leuk :) Ik woon pas sinds kort in Alkmaar. Mijn 2 jarige pony staat in Egmond A/D Hoef.

aniek1985 schreef:
Lisa-18-Alkmaar- niet op vakantie, pas wel op een huis met hond, van 22 juli tot 7 augustus.
Eline - 22 - Alkmaar - 12 t/m 19 augustus op vakantie

Autumnn

Re: Boktmeeting: Alkmaar, Heerhugowaard, Schagen en omgeving!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 14:19

Gezellig zo!
Zullen we alvast een beetje voor stellen?
Ik begin :)

Ik ben Lizzy dus, woon in krommenie en ben 20 jaar.
Woon al mijn hele leven in krommenie, ben dus een ras echte krommenieer :D / zaankanter, net hoe je het noemt :+
Ik ben 1e jaars student aan het ROC in Amsterdam, Account manager. Loop op dit moment stage bij BR.

Ik rij vanaf mijn 9e paard, dankjewel buurvrouw +:)+ en heb daarvan 7 jaar op manege De delft gereden in Assendelft. Ben daar nu 2 jaar weg omdat het alleen rijden was en verder niet. Oja, en hoofstel in doen. Ze stonden namelijk al opgezadeld vanaf 4 uur :+
Heb daarna een belgisch trekpaard een halfjaartje verzorgt, mee gestopt omdat er geen klik mee was. Toen een jaartje een verzorghaflinger gehad en het erg leuk mee gehad. Mee gestopt omdat de eigenaar (vrouw van +- 70 jaar) wilde dat ik elke keer zonder zadel in de polder ging rijden. Ook na de winterstop. Geen succes. }:0
Daarmee gestopt en via via mijn lievelingspaard (D/E pony) van de manege mogen verzorgen. Die doe ik nu bijna 2 jaar <3 Gaat helaas in augustus naar Groningen verhuizen voor een jaartje vanwege de stage van zijn eigenaresse. Heb al afgesproken met een stalgenoot dat als mijn verzorgpaard weg is, ik haar paard mag doen. (merrie, Jazz x Michelangelo )
en verder rij ik ook nog een draver van een ex collega bij die we aan het omscholen zijn tot soort van dressuur paard.

Verder heb ik geen vriend, wel leuke vriendinnen waar ik regelmatig leuke dingen mee doe :)
Dat was het zo'n beetje wel!
:Y)

LisaaBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 16:01

Nou ik ben Lisa, 18 jaar, woon in alkmaar, meer richting daalmeer/koedijk. Ik ben ook in alkmaar geboren.

Sinds mijn 9e rijd ik paard, ben begonnen bij manege waarland, na een jaartje ben ik bij annet sombroek gaan rijden. Na een paar jaar stopte zij met manegelessen, toen ben ik op zoek gegaan naar een verzorgpony waarmee ik rustig kon verder leren. Die vond ik, hij heette Vrijdag en ik mocht er elke vrijdag heen :') Na een half jaar ongeveer verkocht zijn eigenaresse hem, dus moest ik weer op zoek naar een andere verzorgpony. Dat werd dus een reus van een paard, Amazing heette hij. Daar mocht ik niet op rijden omdat ik te weinig ervaring had maar ik heb hem een dik jaar verzorgd. Toen kreeg ik mijn eigen pony, Sander, een onwijs lieve fjord. Die heb ik van mijn 14e tot mijn 17e gehad en toen moeten verkopen vanwege tijdgebrek :( ik mag hem gelukkig altijd komen opzoeken bij zijn nieuwe huisje :)
Nu rijdt ik nog steeds af en toe paard, op de ijslander van mijn schoonouders :) Ik heb dus ook een vriend.

Verder ben ik gek op motorrijden (nu nog achterop maar ben hard aan het sparen om zelf te kunnen rijden :D ), ik houd van lezen, tekenen, schilderen en van eten ^^

Lang verhaal geworden zo :')

Edit: Helemaal vergeten... ik studeer Dierverzorging op het Clusius in alkmaar en wil uiteindelijk bij de politie :)Edit 2: Komend schooljaar loop ik stage bij het Paardenrevalidatiecentrum in Bergen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 16:16

Leuk Lisa ik heb ook op het clusius gezeten maar dan de paardenhouderij. Is een fijne school!

Ik ben Martine, 25 en woon in Amsterdam.

Hobby's zijn; Paardrijden, fotografie, Efteling en mijn huisdieren.
Op het moment studeer ik front officemedewerker in Hoofddorp en is het vinden van een stageplek erg moeilijk, waardoor ik waarschijnlijk weer naar school moet bepaalde lessen volgen. Vanaf november weer reguliere lessen en dan heb ik helaas een studie achterstand.
Ik woon bij mijn ouders en heb een zus van 28 die ook nog thuis woont. Heb een kat en 6 cavia's.

kelliiee1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 16:26

Goed idee om onszelf even voor te stellen!

Ik ben Kelly, 19 jaar en woon in Anna Paulowna.
Ik zit in mijn laatste jaar van de opleiding pedagogisch werker mbo 3 en na de vakantie ga ik verder met jeugdzorg niveau 4. Loop nu stage op een basisschool groep 1/2 waar ik het heel erg naar me zin heb.

Ik rijd verder geen paard meer, heb vanaf 2001 paardgereden, maar door een val mijn pols gebroken, hierna nog wel blijven rijden, maar heb er na 8 jaar nog steeds last van (hierdoor ook een reden dat ik niet zoveel meer rijd) en een gebrek aan tijd en geld om het te betalen.
Mijn hobby's zijn leuke dingen doen met vriendinnen, zoals aankomend weekend naar Indian Summer, shoppen en dat soort dingen.

eline1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 16:32

Zal ik mezelf dan ook alvast voorstellen?
Ik ben Eline, 22 jaar en woon in Alkmaar sinds februari. Ik ben bij mijn vriend ingetrokken.
Ik studeer fysiotherapie in Leiden en als het goed is ben ik met een half jaar na de zomervakantie klaar.

Mijn pony is een 2 jarige tinker kruising merrie die ik nu sinds november heb. Hiervoor altijd verzorgpaarden gehad en ook op een manege gereden bij zwaanshoek in de buurt.

Hmm hobby's, ik ben graag creatief bezig. Ik vlecht veel zoals setjes met showhalster en borststuk voor t paard. Hiernaast heb ik net een nieuwe camera waar ik mijzelf ook meer op wil gaan richten.

Samir

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 17:13

Kan ik mij ook nog melden? :)

Ik ben Inge, 22 jaar en kom uit Tuitjenhorn. Ik woon ook in Antwerpen waar ik Marketing studeer. Ben daar naar toe verhuist bijna 2 jaar terug om bij mijn toenmalige vriend te gaan wonen. Helaas is dat nu zo'n 2 a 3 maanden uit. Heb leren paardrijden bij Poelenburgh en daarna bij Manege Waarland. Ik loop graag hard, ben nu wat bezig met zelfontwikkeling en ik ga deze zomer een oud chinees kamerscherm proberen op te knappen. Daarnaast vindt ik het leuk om dingen met vrienden te doen, wat te gaan shoppen, etc. Eeen binnenkort hoop ik mijn eerste tattoo te zetten (spannend!).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-13 15:09

Wat ontzettend gezellig dat er zoveel aanmeldingen uit de buurt gekomen zijn!

Inge - 22 - Tuitjenhorn -...

Inge ik heb je erbij gezet, leuk dat je erbij bent, ga jij nog op vakantie?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-13 15:20

Ik zal mij ook even voorstellen.

Ik ben Charlotte, ik ben 28 jaar en kom uit Winkel.

Ik rijdt vanaf de basisschooltijd paard. Eerst verzorgde ik een shetlander samen met een schoolvriendinnetje. Toen kreeg ik een 10 ritten kaart van mijn ouders voor Manege Waarland. Via een advertentie konden we in de buurt lessen. Mijn zus begon ook met rijden in dezelfde tijd dat ik begon. Samen kregen we een verzorgpony in de buurt.
Deze heb ik van mijn 12e tot mijn 16e verzorgd en gereden. Op den duur werd ik te groot en mocht de pony met pensioen. De pony leeft nog steeds en zal ergens in de 30 jaar oud zijn (geschatte leeftijd). Het was een welshpony met heel veel karakter en ik heb veel geleerd en genoten van die tijd met haar.
Toen besloot ik een eigen pony te kopen. Dat was een blonde fjordenmerrie. Deze heb ik zelf beleerd en 10 jaar gehad. (zie profiel) Na een tijdje paardloos geweest te zijn en de pony van mijn buurman bijgereden te hebben heb ik toch besloten in weer een nieuw paard te kopen. En dat is Dirk! Aniek rijdt Dirk voor mij bij.

Dirk is een vijfjarige ruin en staat vlakbij waar ik woon. Ik heb hem nu ruim een half jaartje en alles is nog nieuw en onwennig voor ons beide.

Naast mijn hobby werk ik met gehandicapten in een woonhuis in Tuitjenhorn. Ik werk daar al ruim 7 jaar met veel plezier.
Ik heb een heel lieve hond genaamd Bailey en een heel lieve vriend genaamd Cor. Ik woon samen met mijn hond in Winkel.
Verder ben ik gek op gezelligheid, en ga ik er graag op uit met mijn vriend, kennissen en vriendinnen.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 12-06-13 15:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-13 15:21

Hoi!

In hoeverre ligt Hoorn in de omgeving? :)
Of ligt dat te ver? :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-13 15:24

Nou, als we ergens in het midden van waar iedereen vandaan komt, kunnen afspreken, dan zou het te doen kunnen zijn Cchanny!

A_man

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-13 15:27

aanstaande vrijdag 14 juni heb ik een meeting met kleine hondjes op het strand van egmond :D
zin om te komen, je bent welkom ( wel als je een klein hondje hebt :P )
en ik ben een fotomeeting aan het organiseren, het liefst in petten ( corfwater )

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-13 16:16

Talietjuh schreef:
Nou, als we ergens in het midden van waar iedereen vandaan komt, kunnen afspreken, dan zou het te doen kunnen zijn Cchanny!

Yes leuk :)
Ben niet te beroerd om te reizen.

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-13 16:17

Talietjuh schreef:
Wat ontzettend gezellig dat er zoveel aanmeldingen uit de buurt gekomen zijn!

Inge - 22 - Tuitjenhorn -...
Chantal - 21 - Hoorn - Ga niet op vakantie :)

Inge ik heb je erbij gezet, leuk dat je erbij bent, ga jij nog op vakantie?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 16:53

Hoi A man, ik denk dat het te kort dag is voor de meeste om nog te komen, wel een leuk idee:)
Kom je ook bij deze meeting?:)

kelliiee1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 17:23

Misschien moeten we even kijken wat een handige locatie is om een meeting te houden, dan kunnen we vanuit daar bekijken wat te gaan doen. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 14:01

We zouden een locatie uit kunnen kiezen, bijvoorbeeld door te stemmen op de locatie van je voorkeur.

Alkmaar-
Schagen-
Schoorl/Bergen
Tuitjenhorn-
Heerhugowaard-
.....-

Mij maakt het niet zo veel uit

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 14:04

Talietjuh schreef:
We zouden een locatie uit kunnen kiezen, bijvoorbeeld door te stemmen op de locatie van je voorkeur.

Alkmaar-
Schagen-
Schoorl/Bergen
Tuitjenhorn-
Heerhugowaard-
.....-

Mij maakt het niet zo veel uit

Ik wil zelf zo flexibel mogelijk zijn. Zou het erg leuk vinden als ik kan komen. Wilde als fotograaf naar de fotomeeting in Amsterdam, maar die is op de datum dat ik vertrek op vakantie!

eline1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 17:35

Ik ben hier ook flexibel in.
Ook mij maakt het niet veel uit :)

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 19:51

Het maakt mij niet uit, als het maar te bereiken is via het OV :)

aniek1985
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 20:01

Het maakt mij ook niet uit welke locatie :)

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 10:25

Leuk dat er al zoveel mensen zijn!

Lisa en Lasca_1987, op welke Clusius hebben jullie gezeten?
Ikzelf eerst in Castricum en daarna mijn MBO niveau 2 gehaald in Alkmaar. (beide Dierhouderij)

Wat zijn een beetje de plannen om te doen? Ergens eten, iets met / zonder paard ?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 10:27

Lizzyy ik op Alkmaar de paardenhouderij. Was erg leuk om te doen zeker na op de basisschool en het vmbo gepest te zijn. Hier op de paardenhouderij door 1 meisje die ook op het vmbo zat uitgelachen kreeg mijn paard van draf niet naar stap. Maar dat was het enige op die school, dus had een erg mooie tijd daar!

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 11:18

Ja, Alkmaar was erg leuk. Sowieso het Clusius vind ik persoonlijk een onwijs gezellige school.
Na de basisschool heb ik 2 jaar op het Trias in Krommenie gezeten, maar had het hier echt niet naar mijn zin, daarna 2 jaar op het Clusius in Castricum gezeten en hier echt een hele leuke tijd gehad :)