Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

.. ?
 .. ? 
 maar voor mij nooit meer een vent die iets met paarden heeft.... (Ik vond het al vreselijk met een huisgenootje
 maar voor mij nooit meer een vent die iets met paarden heeft.... (Ik vond het al vreselijk met een huisgenootje  )
)                                                          

Trauma opgelopen
 Trauma opgelopen  (Huisgenootje en ik, eerst samen een stalletje, toen huisje gehuurd met stallen enzo erbij...) Maar dat ging gruwelijk mis
 (Huisgenootje en ik, eerst samen een stalletje, toen huisje gehuurd met stallen enzo erbij...) Maar dat ging gruwelijk mis  En het feit hoe hij met mensen omging en indruk wilde maken met zijn paarden... Alle bijrijders toevallig lang, slank en blond waren (toeval) en vaak opeens weg waren na een avond/nacht met hem stappen? En het andere paardenmensje vergat te zeggen dat ie een vriendin had en toen ging ik paardenmannen maar gewoon opgeven :p
 En het feit hoe hij met mensen omging en indruk wilde maken met zijn paarden... Alle bijrijders toevallig lang, slank en blond waren (toeval) en vaak opeens weg waren na een avond/nacht met hem stappen? En het andere paardenmensje vergat te zeggen dat ie een vriendin had en toen ging ik paardenmannen maar gewoon opgeven :p 

whahaha..
 whahaha..  

! ...
 ! ...