Haha dat sowieso :p maar ik weet niet wat het is... Ik trek altijd rare paardenmannen aan Trauma opgelopen (Huisgenootje en ik, eerst samen een stalletje, toen huisje gehuurd met stallen enzo erbij...) Maar dat ging gruwelijk mis En het feit hoe hij met mensen omging en indruk wilde maken met zijn paarden... Alle bijrijders toevallig lang, slank en blond waren (toeval) en vaak opeens weg waren na een avond/nacht met hem stappen? En het andere paardenmensje vergat te zeggen dat ie een vriendin had en toen ging ik paardenmannen maar gewoon opgeven :p
(En geen zin in discussies over hoe ik met mijn paard om moet gaan omdat de ander anders met zijn paarden omgaat :p)
Vind het wel fijn om iets voor "mezelf" te hebben :p
We hebben nu 3 mannen (als Pieter zo stoer is om mee te doen)... Ennuh... 1 vrouw.. whahaha.. Kom op, waar zijn al die vrouwen die altijd zo hard roepen dat ze mannen op bokt willen!
Zildjian
Geplaatst: 02-06-13 22:32
Lianne86 schreef:
Ow... dat was "vroegah" voor 1 april dus
Nouja, begrijpelijk... Ik heb ook liever een ICT-nerd dan een paardenman
Is een torenkraanmachinist die n beetje kan rijden ook acceptebel dan?
Zildjian
Geplaatst: 02-06-13 22:33
Femke_L schreef:
We hebben nu 3 mannen (als Pieter zo stoer is om mee te doen)... Ennuh... 1 vrouw.. whahaha.. Kom op, waar zijn al die vrouwen die altijd zo hard roepen dat ze mannen op bokt willen!
Ehh die ene vrouw die moet dan uit drie mannen kiezen... dat word wat