Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Chouchou schreef:Leuk idee! Ik zet mezelf er ook tussenCitaat:Wie willen er mee:
-RusselNuwell - Anja - Twente - kan evt. buiten de spits 3 personen meenemen met korting met de trein (ik reis over zwolle) - op vakantie van 1 t/m 14 augustus
- Camee -Camee -Utrecht
-Aulaantje_x - Lisanne - Eindhoven - kan 3 personen meenemen in de spits
-_Priscilla - Priscilla - Schoonrewoerd
- CRos95 - Claire - DB (eigenlijk stadje erboven, maar dat kent toch niemand)
- Laura_x_ - Laura - Drenthe
- leentje13 - Lenie - Schiedam - kan 3 personen meenemen buiten spits met 40%korting
- Eulogy - Yanou - Gouda - kan 3 personen meenemen buiten de spits met 40% korting - op vakantie van 5 t/m 12 juni en van 12 juli (?) t/m 2 augustus
- Reneee_ - Renee - Leerdam (plaatsje vlakbij) - op 'vakantie' van 27 juni t/m 25 augustus
- Lalee_ - Laura - Rotterdam, kan 3 personen meenemen buiten spits met 40%korting. Weg van 29 mei tot 13 juni en van 11 juli tot 1 augustus
- Chouchou - Rachel - Utrechtse Heuvelrug - vakantie van 26 juli tot 10 augustus
- dewirox - Dewi - mijdrecht ( vlakbij Amsterdam ) - weg van 29/05 tot 06/06, van 13/07 tot 18/07 en van 14/08 tot 22/08
Ideeën:
-Wokken
-Terrasje pakken
-Uitgaan
-Pretpark
-Bowlen
- High tea
- kanoën
- strand
- bosrit/ strandrit (op gehuurde paarden)
Opzich is wokken/terrasje pakken wel het gezelligst denk ik, dan heb je tenminste de mogelijkheid om met elkaar te praten, wat in de kroeg vaak niet gaat
Ik vind paardrijden ook wel leuk idee, we zitten immers op bokt haha, maar een terrasje of een gezellig hapje eten vind ik ook leuk!