Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

ik baalde als een stekker, was ook uitgenodigd maar die afstand icm verjaardagen is niet te doen helaas. Leuk gehad? Citaat:15 & 16 juni : Marijke Geert/ Evony / Mistid / Bianca en Vaya 2dgn / AnkeVivaldi ( 6 personen)
27 & 28 juli : Marijke Geert / Evony / Mistid / alleen 28 juli Bianca / AnkeVivaldi ( 6 personen)
24 & 25 augustus : Marijke Geert / Mistid / Spottedponie / AnkeVivaldi/ Sannnn(6 personen)
31 augustus & 1 september : Marijke Geert / Spottedponie /Bianca en Vaya / alleen 31 AnkeVivaldi/ Sannnn ( 6 personen)

Citaat:15 & 16 juni : Marijke Geert/ Evony / Mistid / Bianca en Vaya 2dgn / AnkeVivaldi ( 6 personen)
27 & 28 juli : Marijke Geert / Evony / Mistid / alleen 28 juli Bianca / AnkeVivaldi / Jitske ( 7 personen)
24 & 25 augustus : Marijke Geert / Mistid / Spottedponie / AnkeVivaldi/ Sannnn (6 personen)
31 augustus & 1 september : Marijke Geert / Spottedponie /Bianca en Vaya / alleen 31 AnkeVivaldi/ Sannnn / Jitske ( 7 personen)
TeeGee schreef:Volgens mij kan ik alle data, ik verwacht stiekem alleen nog een babyshower haha!