Ik ga morgen naar Sunset Lounge in Roermond, locatie aan het water. Mijn nieuwe salsa schoenen uitproberen, vandaag gekocht Het spijt me, maar ik ga dus niet meer naar Arnhem, al wil ik natuurlijk wel foto's zien
Zal mezelf ook maar even op het lijstje zetten. Locatie hangt er voor mij wel een klein beetje vanaf aangezien ik eigenlijk alleen maar naar de betere zoukfeesten ga. Begrijp dat de meeste van jullie hier salsa dansen, maar als het een goed gecombineerd feest is ben ik ook van de partij
Rosita -29 jaar - Utrecht - beginner Willeke - 21 jaar - Apeldoorn - intermediate maar al een tijdje gestopt Jessica - 22 jaar - Arnhem - intermediate Maike - 24jaar- beginner Carmen - 23 jaar - Arnhem - gevorderde
Frank Reyes concert ga ik trouwens niet heen, jij wel Jessica?
Is het geen idee om dit regelmatig te doen? stel dat je eens in de maand een leuk feestje tegenkomt en je roept het hier..? wellicht zijn er altijd wel mensen die het leuk vinden? voor een wat grotere meeting is het wellicht handig iets ruimer van tevoren te plannen... ik ben voor alles in.. in mijn omgeving weinig salsa liefhebbers dus al gezellig dat die hier wel zijn:-D
Mij maakt het niet zoveel uit, eerst met een paar of met de hele groep meeten. Denk dat het plantechtnisch nog niet zo heel makkelijk is om iedereen bij elkaar te krijgen, maar we kunnen allicht proberen de groep zo compleet mogelijk te krijgen
Misschien even wat leuke feesten opzoeken en alle opties hier onder elkaar zetten? Zal straks ook eens kijken wat er de komende tijd te doen is
sjouks
Geplaatst: 30-05-13 17:04
Dit zijn mijn nieuwe schoenen. Heb al een stel open schoenen (knalrood) dus wilde ook een setje minder opvallende In Roermond uitgeprobeerd, dansen fijn!
Dus roepen bij een leuk feest, dat kan ik wel; Zondagavond Salsabreeze in Eindhoven