Vende schreef:Dus als ik het goed begrijp gaan de volgende mee [ waarschijnlijk ] mee:
-Scapapolo3
-Suleika
-Haffie
-Jupiter
-Pasha
-DeesDeBest
-Vende
-Ikke_89
?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Annelou schreef:En mensen zonder paard/pony? is het de mogelijkheid misschien iets voor hun te regelen?
Mareska hoe wil jij dat doen? toch niet het veulen mee te nemen? lijkt me niet echt een slim idee
Mareska"]
[quote="Annelou schreef:En mensen zonder paard/pony? is het de mogelijkheid misschien iets voor hun te regelen?
Mareska hoe wil jij dat doen? toch niet het veulen mee te nemen? lijkt me niet echt een slim idee

Annelou"]
[quote="Mareska"][quote="Annelou schreef:En mensen zonder paard/pony? is het de mogelijkheid misschien iets voor hun te regelen?

Mareska"]
[quote="Annelou"][quote="Mareska"]
[quote="Annelou schreef:En mensen zonder paard/pony? is het de mogelijkheid misschien iets voor hun te regelen?

Op de fiets kun je dat bijna niet bijhouden. Dan neem ik liever de moutinbike mee, om door het bos en zand een beetje normaal te kunnen crossen. Het komt er op neer dat je niet echt goed mee kan zonder paard.
Er schiet me ineens iets te binnen. Dat we volgens mij met de eerste trektocht van Jolijn, maartje en Mirjel zij waren van plan met meer mensen te gaan en dan de spullen in een kar te doen en een paardje ervoor. Misschien heeft een van jullie een kar tot zijn of haar beschikking en een paard die ervoor kan. En dan kunnen de mensen die geen paard tot beschikking hebben daar in mee reizen. En eventueel afwisselen met paarden.

je weet maar nooit!
) DeesDeBest schreef:Weet niet of 't helpt/scheelt maar ik heb wel mijn menbewijs.
hij staat te koop...