Zover ik kon zien is het een en al regen tot vrijdag de 28
Seb8iaan
Geplaatst: 19-06-13 21:20
ja, maar het is sowieso lastig plannen met allerlei mensen én het weer. Misschien ergens waar we evt. ook binnen kunnen zitten (niet erg toepasselijk met de topic naam ). Voor het geval dat...
Nouja als het er zo uit ziet zijn we toch maar met z'n 3en? Binnen zal geen probleem worden. Zijn cafeetjes en dingetjes genoeg... Alleen zal er dan afgesproken moeten worden op een centraal punt in plaats van al specifiek op een terrasje of in een kroeg
Even wat data op een rijtje: Do 27 juni Vr 28 juni Do 4 juli Vr 5 juli Za 6 juli Ma 8 juli (waarschijnlijk veel gesloten) Wo 10 juli Do 11 juli Vr 12 juli
Ik ga morgen even kijken, alle maandagen en vrijdagen zijn voor mij sowieso al uitgesloten vanwege acro trainingen en de meeste dinsdagen en donderdagen hetzelfde (tot 5 juli)
Het valt helaas een beetje stil hier, terwijl er heel veel mooie dagen aankomen. Melissa wil jij een voorstel doen, zodat we deze zomer nog even gezellig een terrasje kunnen pakken
Hier komt het dan: Aangezien het nu stil was gevallen, is er gedacht aan de 'meeting te verschuiven naar Augustus. (Als het goed is zijn er dan een hoop mensen al op vakantie geweest waardoor er meer animo kan zijn.) Het idee is om met een man of 5/6 wat te gaan drinken in Utrecht ofcourse. Laat je niet tegen houden doordat je (bijna) niemand kent! Het wordt vast gezellig
Ik meld me ook! Lijkt me gezellig Woon in Nieuwegein en in Dronten, maar in de vakantieperiode alleen maar in N'gein. Roep maar een datum, dan hou ik hem vrij!
Gezellig, laat ook allemaal even weten welke dagen je in de week sowieso nooit kunt. Is voor melis wat makkelijker plannen. Ik kan niet op Dinsdag en op Woensdag pas vanaf 19.00 uur.